Matić: Vraćanje imena B92 kao kad su se Srbija i Crna Gora zvale Jugoslavija

Matić: Vraćanje imena B92 kao kad su se Srbija i Crna Gora zvale Jugoslavija

Matić: Vraćanje imena B92 kao kad su se Srbija i Crna Gora zvale Jugoslavija Izvor: N1

Povodom najave novih vlasnika O2 televizije da će joj vratiti nekadašnje ime B92, bivši direktor i glavni i odgovorni urednik B92 Veran Matić izjavio je da je pre poslednje promene vlasništva bilo reči o tome da "postoje problemi sa vlasnicima internacionalnog brenda O2 i da je neophodno menjati ime".

Naglašavajući da "skoro godinu dana nema nikakve vlsničke i poslovne veze sa Radio difuznim preduzećem B92, kako se i dalje zove kompanija koja emituje O2 TV, Plej radio i B92.net veb sajt", Matić je za Udruženje novinara Srbije (UNS) rekao kako on nema načina da utiče na odluku o promeni imena "jer je prilikom prve vlasničke transformacije pre više od deset godina, uslov novih akcionara bio da budu suvlasnici i imena.

Matić je podsetio da je svojevremeno bio protiv promene imena B92 TV u O2, ali je bio u manjini.

"Promena imena brenda, naročito toliko jakog i vrednog kao što je bio B92, izuzetno je velika operacija o kojoj je bilo neophodno dobro promisliti. Što je još gore, dato je ime koje je već postojalo i moglo se očekivati da će biti osporavanja prava na korišćenje tog imena", ocenio je Matić.

Istakao je da je tada bila "očigledna želja da se poništi uticajni brend bezličnim imenom", prenosi UNS.

"Ne mogu da protumačim motive i razloge za vraćanje imena B92. Posebno ako bi u pitanju bio pokušaj da se neka strana ili domaća javnost dovedu u zabludu simulacijom, da je u pitanju svetski poznata nezavisna medijska kuća", ocenio je Veran Matić.

Vraćanje imena televizije Matić je uporedio sa Srbijom koja je dugo posle nestanka Jugoslavije tvrdila da Jugoslavija i dalje postoji u liku Srbije i Crne Gore, iako su svi znali da to jednostavno nije tačno, kao i da je moguće da će tako biti i sa B92, navodi UNS.

"Odluka isključivo poslovna"

Odluka da se televiziji O2 vrati raniji naziv B92 je "isključivo poslovna", odgovoreno je u upravi Televiziije Prva na pitanje UNS-a koji su razlozi da O2 vrati naziv B92.

"Informativni program B92 ostaće po ugledu na O2 TV i činiće ga standardne kratke vesti", odgovorila je Udruženju novinara Srbije PR menadžerka televizije Prva Slađana Paunović povodom najave da će se O2 TV ubuduće zvati, kao nekada, B92.

Paunović je u odgovoru Udruženju istakla kako "promena naziva nema veze s bilo kakvim spekulacijama ili
nagađanjima".

"Apsolutno je pravo bilo kog komercijalnog emitera da odlučuje kako o programskim, tako i o produkcionim, grafičkim i tehničkim izmenama kao i o tome da li će i na koji način redizajnirati svoj vizuelni identitet", navela je Paunović.

Mišljenja su, navodi Paunović, da je u "marketinškom smislu poželjno s vremena na vreme restartovati i osvežavati vizuelni i programski doživljaj televizije", prenosi UNS.

"Proteklih 10 godina postavili smo najviše standarde, a promene su postale naš zaštitni znak i jednostavno se ne dovode u pitanje", tvrdi Paunović, najavljujući da će prva promena biti u "vizuelnom identitetu".

Paunović je najavila da će okosnicu televizije B92 činiti "bogat sportski, serijski i filmski sadržaj" i da će pratiti "najatraktivnije utakmice domaćeg i svetskog sporta kao i poslednje, najveće holivudske filmske naslove.

Podsećajući da je televizija B92 u septembra 2017. godine promenila ime u O2, dok je portal B92 zadržao isti naziv.

TV Prvu i O2 je krajem 2018. godine, od grčke Antene, za 180 miliona evra kupio Srđan Milovanović, bivši vlasnik kablovskog operatera Kopernikus, koji je neposredno pre toga svoju kompaniju prodao Telekomu Srbija za skoro 200 miliona evra.

Tagovi:

POVEZANE VESTI

Komentari (27)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Novinar

Sram ga bilo! SR Jugoslaviju nije bila "prava Jugoslavija"?! Naravno da je bila, ako iko sme svoju državu nazvati Jugoslavijom onda su to Srbi, jer su je oni jedini branili, dok su je rušili Slovenci, Hrvati i Muslimani, koji za rušenje Jugoslavije krive Srbe i neki izmišljeni 'Velikosrpski projekt'. On je ozbiljan čovek, ali suviše olako koristi tvrdnje anti-srpskih krugova. Što se tiče samog menjanja imena TV 02 ne vidim ništa sporno.

Dragoljub

S obzirom na otrovnost programa, treba da se zovu CO ili HCN.

nency

Nije to više onaj B92 , niti će ikada biti , kao ni Studio B ...mogu da se zovu bilo kako , ja to više ne gledam!

* Sva polja su obavezna

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

BLOG UŽIVO: Ukupno 44 žrtve koronavirusa, zabrana kretanja do ponedeljka ujutro 04.04.2020.

04.04.2020.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Vitia: Karantin na severu uspostavljen u koordinaciji sa institucijama Kosova 04.04.2020.

04.04.2020.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Državljani Srbije vraćeni iz Moskve i Varšave 04.04.2020.

04.04.2020.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Na Kosovu registrovano 140 slučajeva COVID-19, testirana 1.871 osoba 04.04.2020.

04.04.2020.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Prvi pacijenti stigli u niški "Čair", novinari teško do informacija o epidemiji 04.04.2020.

04.04.2020.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Novi dan o pravima građana tokom vanrednog stanja 04.04.2020.

04.04.2020.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Informacije o epidemiji u Novom Pazaru samo na programu jedne televizije 04.04.2020.

04.04.2020.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Tači: Situacija na severu neprihvatljiva, mere da se sprovode na celom Kosovu 04.04.2020.

04.04.2020.  |  Vesti

loader