Zelenović odlučio da izađe na izbore u Šapcu

Vesti

Zelenović odlučio da izađe na izbore u Šapcu

Gradonačelnik Šapca i lider stranke Zajedno za Srbiju (ZZS), Nebojša Zelenović doneo je odluku da izađe na lokalne izbore u tom gradu i pored odluke Saveza za Srbiju (SzS) da se izbori bojkotuju na svim nivoima. Zelenović je naglasio da će ZZS učestvovati samo na lokalnim, a da će bojkotovati pokrajinske i republičke izbore.

Komentari (255)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

Nikola

Za bijkot naravno,ali treba da se izadje na izbore u gradovima opstinama koje nisu na vlasti vladajuci rezim. Zasto im pokloniti ,Sabac,Paracin, Zlatibor-Cajtinu. Glupo bi bilo pokloniti Vucicu gradove opstine. Valjda je cilj da ima sto vise slobodnih gradova ,opstina od ove nazadnjacke politike

Gradjanin

Bojkot Zelenovica i laznih AvAv izbora!👍

Z.oran

Ne podrzavam Zelenovica jer njegov stav nanosi vise stet nego koristi zajednickom cilju. A taj cilj nije puko osvajanje vlasti vec osvajanje slobode. . Svojevremeno sam prestao da kupujem Politiku, kada su oterali Petricica, i ako sam u tim novinama izuzev politike ima svasta korisno da procitam. To je bio moj cin solidarnosti i mala zrva kojusam podneo. Ne misklim da je Zelenovic za Vucica, al;i ne vidim da je razlicit od Comiceve ili Zivkovica. Bojkot izbora je daleko siri pojam od samih izbora i borbe za vlast. To je ne pristajanje na ovakvu stvarnost i blato u kojem je zgazeno ljudsko dostojanstvo.Sa tim nema kompromisa. Oni koji su za bojkot ne zele da pristanu na bilo kakve ujudurme i bezbrojne podmetacine i varijante sto ovdasnje vlasti sto stranih posrednika. Oni kazu da ovde nema slobode i sa tim nema kompromisa. Oni koji misle drugacije neka idu svojim putem, ali ako su sigurni u svoje stavove, sta ce im podrska bojkotasa. Da bi se po ko zna koji put sve razvodnjilo i relatizovalo. Da smo ponovo svi isti. Nismo isti. Ne, ne podrzavam Zelenovica . Podrzavam BOJKOT>

Ganymede

Подршка!

Oblast 51

Šapčani braćo i drugari samo hrabro do pobede , ali svi morate izaći na izbore bez izuzetka , podrška za Zelenovica ,samo hrabro na pobedu slobodne Srbije , da se vidi N1!!!.

Milenko

Bravo za Sabac, ali morate svi na izbore da bi zabelezili pobedu.

AAF

Dobra odluka gradonačelnika šapca.Sposoban je.Bilo mi je.cudno sta trati u tom savezu onih kojima je sužena svest zbog nacionalizma,ksenofobije i onih koji su politički diletanti.

Ja

Nek izadje i neka pobedi, od nekuda mora poceti da se rusi ovaj sistem, kad gospoda iz Bg-a samo pricaju. Podrzavam bojkot, ali Sabac i Paracin moraju zadrzati osvojenu slobodu. I jedno pitanje za zagovornike bojkota- sta cemo od 27. aprila pa naredne 4 sns godine? Da se uzdamo u corona virus mozda? Sta ce promeniti sistem? Da li je neko jasno ponudio plan delovanja za sledece godine? Ili cekamo 2024. pa 2028... Prodje zivot u njihovim pricama. A isti oni (a vecina ih je tad bila u DS-u) su se mirili sa SPS-om i zbog njihovog (ne)cinjenja je SNS uzeo svu vlast... I sad oni prete Sapcu da ne izadju na izbore... Dajte molim vas...

bljak

tako je 100%. Niko ne kaze kako zamislja epilog bojkotovanih republickih izbora. Kao SNS ce se postideti zbog male izlaznosti i glasanja samih za sebe, pa ce vratiti mandate? Pa oni da znaju za stid ne bi do svega ovog doslo. Ili, Evropa ce pritisnuti Vucica da ponisti bojkotovane izbore? Nece.

Ivan

Podrska Zelenovicu i Sapcanima! Do pobede!

Sasa

@Ivan tako je. Bojkotujemo tamo gde nema uslova za slobodne izbore, a jos uvek slobodne gradove treba braniti. Mnogi su nasli utociste u Sapcu i Paracinu, ne treba ih pustiti niz vodu.

munk

Deluje da ti nije ni bilo mesto sa saveznicima ali ko će vama političarima verovati...

Pegla

Milose ja znam kako bi glasao, inace sam za bojkot, Postoji samo jedna dilema da se na jednoj listi ne nadju npr. naprednjaka za republicke i lokalne izbore, vec da postoje odvojene liste. Glasao bi za onog za koga mislim da je dobro radio za narod samo na listi za lokalne izbore, a onaj drugi glasacki listic bi jednostavno uzeo i izneo napolje, isto kao i naprednjaci sto rade kada ih odnose svojim sefovima da dokazu da su glasali za koje vode spiskove. Ali ove listice koje bi izneli za njih naprednjaci ne bi imali evidenciju jer ja njima ama bas nista ne verujem, pogotovo kada sam procitao ono u Beloj Palanci sta planiraju da naprave od naprednjacke stranke tzv. opoziciju i da se na taj nacin docepaju glasackih mesta da cuvaju glasacke spiskove i kutije i na kraju da broje iste. Mislim da bi na taj nacin imali manjak glasackih listica sto se tice republickih izbora a lokalni bi bili na broju pa da ih vidimo kako onda mogu da nadomeste te glasove koje mozemo izneti van buiralista ugledajuci se na naprednjake.

Das Boot

Ljudi, gledam utisak nedelje i Zelenovića i kažem sebi, šta nam treba u životu ovaj folirant. Težak folirant. Bojkot.

Razocarana

A zasto Zelenovic odmah nije rekao da nije za bojkot, nego prvo kao bojkot, a onda u poslednjem trenutku, kao izlazim na izbore , da ne bih dao glas vlasti. Pa sto odmah nije rekao da nije za bojkot. E... fotelja je cudo

Blonde

@E, pa i ostali "tvrdi" bojkotaši. Bez želje da ikoga vređam, a svačije mišljenje i stav uvažavam, bez želje da namećem svoj stav bilo kome, ali opet čvrsto rešena da ga obrazložim. Dakle, bojkot parlamentarnih izbora se podrazumeva, kao i to, da je on samo početak one prave borbe, jer ako mislite da će sutradan on da se povuče ili neko napolju da ga ne prizna zbog male izlaznosti, ako mislite da posle toga naredne četiri godine sedimo i kukamo, ne valja nam rabota ni razum. Borba nas tek čeka. Dalje, On se nikoga ne odriče, svoje poslušne Kerbere brani, čuva i nagrađuje šakom i kapom. Mi, mi smo svi "fini", vazda vidimo dlaku u jajetu, jednoga dana nekoga dižemo u zvezde, sutradan njime brišemo pod. Naravno, postoje norme i kriterijumi preko kojih se ne može i ne sme, postoji nešto što je neodbranjivo, takvog se moramo kloniti, distancirati, ali treba uvek dobro pogledati ko određuje te norme i kriterijume, za koga i zbog čega. Kao da je Zelenoviću malo što ga vlast i tabloidi čereče, pa ćemo i mi malo? SzS, odakle vam ideja da ga se odričete ako je za bojkot parlamentarnih izbora? Da im niste vi i mi ostali zauzeli, osvojili vlast u Šapcu, da im nismo mi možda tu vlast čuvali ove godine, birali ljude koji se neće prodati i izdati? Ko ste vi i ko smo mi, da imamo prava da kažemo, "dajte im ga", da nismo slučajno to isto uspeli u svojim gradovima i opštinama, da nismo možda uspeli da organizujemo časne ljude koji će gledati naše interese na lokalu? Sad je, "ua Zelenoviću, dabogda izgubio"? E, zato sam ja "nestala", da se distanciram od jednoumlja na drugoj strani, podele su mnogo dublje, ljudi, pokušajte da shvatite, ako pak ne možete, ne bacajte kamenje na svakoga ko nešto radi. Šabac može da bude teg koji će prevagnuti da promene krenu. O botovskim floskulama o foteljama, ne bih, bar to svakome mora biti jasno. Ako ih ima dovoljno spremnih i ogranizivanih, da glasaju i glasove brane, što se mene tiče, samo napred! Ostali, bojkot, dok ne nauče da se za slobodu mora boriti i da se ona mora čuvati i braniti! Svima pozdrav, od 💖.

Dvorska budala

Teško se može odbraniti Zelenovićev stav. Ja mogu da zahvalim Olji i Cvjetinu da konačno odlučim kako više nisam bojkotaš i da postajem apstinent.Čovek se drži za reč a vo za rogove.

Milan

Mnogo ste konfuzni u vašim komentarima. Izađite i u vašem gradu na lokalne izbore i vičite na sav glas Booojkooot.

Jelena

svaka čast na komentaru! Pravo u centar! Srdačan pozdrav iz Šapca!

jakuza

po cemu se on sada razlikuje od sns.oni nedaju vlast djilasu obradovicu jeremicu on ne da sandokanu ,a u stvari nije ih briga ni za sta osim za svoje funkcije.

Ja

@jakuza vlast se ne daje, vec se osvaja na izborima... i ne vidim nikakvu slicnost. Covek nece da pusti niz vodu sugradjane zato sto Bg sefovi tako kazu. I ne treba. Treba da odbrani ukazano poverenje gradjana.

Zoran

Građani su sluđeni vašom politikom, kombinatorikama, opravdanjima. Da li sad i građani u Vranju, Novom Sadu, Zaječaru itd. treba da izađu na lokalne izbore, a republičke da bojkotuju. Ogromna greška!! Ili ste u bojkotu ili niste. Ovako šaljete poruku građanima da je samo lično u pitanju, da tamo gde vidite da možete da vladate, tu ćete izaći na izbore.

Deana

pa naravno! Četiri godine se bore za bolji život, što to da predaju! Socijalistička uravnilovka - svi da budemo isti! Pa nismo svi isti - oni su se izborili da im bude bolje? U čemu je problem?

Miloš

Čitam ove komentare, ali nisam primetio da je još nekome ostalo nejasno kako to Zelenović zamišlja da glasači glasaju samo za lokalne izbore a da republičke bojkotuju? Zato molim da mi neko to objasni! Hvala.

Ludo burazeru luuuuudo!

Dobijas dva listica, jedan za lokalne, drugi za parlamentarne, prvi popunis, drugi ne uzmes! Sta tu nije jasno?

Zoran

Poštovani Miloše, lični interesi su iznad svega.

Hm

Mislim da moras da uzmes i da ubacis oba, listici ne smeju da se iznose (iz osiglednih razloga). Ili da ne dodjes uopste.

Vasa

Miloše, najbolje je bojkotovati i Zelenovića, pa nek' vidi da se građani ne mogu mrcvariti.

Aloha

Prvo, zivim u USA pa ne pratim previse, drugo, nisam politikolog. Sem ako nemam prave informacije, neka mi neko kaze zasto bi Zelenovic, koji deluje nekompromitovano, pustio tog Sandokana da pobedi ako Sabcani stvarno jesu u strahu od toga? Mali je grad, nije tesko uraditi istrazivanja, zasto sugradjane pustiti niz vodu, ne bi mu nikad oprostili, deluje mi kao pucanje sebi u nogu. Slazem se sa parlamentarnim bojkotom, ali mi se sve odaje utisak da su najbucniji Djilas i Jeremic, koji imaju i najrazvijeniji privatni biznis i mogu da prezive bojkot, a potom "usisaju" manje stranke kada im nestane para iz budzeta. Na primer, Bastac i bez slucaja "kum", svojim tvitovima gde pominje samarcine Vesicu je izgubio kod mene sav kredit i bojkotovao bih ga izasao-ne izasao. Zelenovic mi je drugaciji, sem, kao sto rekoh, ako nemam prave informacije jer sam predaleko. Pozdrav i zelim vam svima novo vreme.

Deana

niko ovde nema prave informacije! Zelenović deluje kao čestit čovek, uostalom dela govore više od reči! Ne treba da daju Šabac, oni su se četiri godine borili za bolji život! Ostali neka slede njihov primer! Zašto bi prepuštali Šabac SNSu? Socijalistička uravnilovka kao genetska anomalija...

Remus

Potpisao sam sa zenom Ugovor o nevaranju. Sada, kada sam je ubrzo prevario sa drugom i to priznao svima u kafani a i kuci, ona se buni i trazi razvod. Mislim da je bas neprincipijelna. Da li je?

DebiOsvajaDalas

Bravo Zelenoviću. Ja ovakvu opoziciju ne mogu ni da slušam ni da gledam.

Fantom

Puna podrška Zeleno iću da ne bojkotuje LOKALNE izbore. Bojkot parlamentarnih se nadam se podrazumeva. Šabac će biti svetionik i trn u oku nadmenoj vlasti u Srbiji, cena koju bi platili građani Šapca je prevelika. Oni žive u svom gradu, lako je pametovati sa daljine.

Ana

Slažem se sa vama, ali onda nije trebalo da učestvuje u kampanji za bojkot. Ostali da bojkotuju, ali za njega to ne važi - e pa to nije lepo. Opozicija na Vračaru bi takođe mogla da pobedi, pa se pitam zašto onda mi na Vračaru da bojkotujemo? Zato što su Zelenović i ostali rekli da to tako treba? A sada on ide na izbore!!! Jel' stvarno mislite da je to u redu?

Starogradjanka

[email protected]; Beogradjana najmanje ima na Vračaru. Oni su ugrožena vrsta, od drustva,koje je na čudan način došlo do novca, i zna se kome ti , daju svoj glas. Stari Grad, je donekle, poštedjen, za sada... Podržavam Zelenovicevu odluku, kao i ideju da se na par meseci, prijavimo u Sabac ili Paracin, inventivno.Nedostaju nam ideje...

Ana

Starograđanka, niste u pravu da Beograđana najmanje ima na Vračaru, ali i da jeste u pravu, to nema veze, jer je na Vračaru i prošli put pobedila opozicija, jedini razlog što opština nije opoziciona su Čedin odbornik i odbornik Levice (koji je odmah izbačen iz stranke) koji su ušli u koaliciju sa SNS-om. Molim sve da to upamte.

Pukovnik Ozne u penziji

Za bojkot sam,ali u Sapcu cu navijati za SNS,jer su tako zasluzili.

Ivan

@Pukovnik Ozne u penziji Bravo, ne znam sta bih ti drugo rekao... “Bolje da komsiji crkne krava”. Zar nije bolje da ostane bar jedan grad kao pokazatelj da SNS nije svemoguc, i da moze da se zivi i bori protiv parazita. Kad bi samo na kratko promenili mentalitet i krenuli od dna da menjamo ovo stanje... svima bi nam bilo bolje

Dragan

Pametno! Do pobede!

Naopako....

Idemo Šapčani. Budite inspiracija ostalim kako se boriti za svoj grad, a protiv centripetalnih sila iz Beograda. Decentralizacija Srbije.

Igor

Pametno. Sve najbolje.

Sava

Podrska Zelenovicu i Paunovicu.

Spartacus

Podrzavam! Pobeđuje "sigurno" u Šapcu..sto i on i građani znaju! Zato i hoce na izbore..naravno da nisu blesavi. Svaka mu cast sto moze, hoce i zna kako da pobedi ovo zlo u Srbiji. Pa makar jedan grad da bude slobodan. A ovi trutovi kada bi se malo ugledali na njega pa da i oni smisle neku strategiju...pa grad po grad...malo po malo i do preokreta. A ne da ga osuđuju za svoju nesposobnost. Pitanje je sta bi uradili ponaosob da su uloge i pozicije drugacije! Republicki svakako bojkot! Ali navijamo za Šabac najjace!

Octopus - bojkot

Ne slažem se sa odlukom, ali im želim sreću na izborima!

Čiča

Bićeš smešan posle izbora. Nemaš šansu. Al je sa druge strane dobro da propadneš jer i nisi za veću igru.

Gotov je

Podrska za hrabre gradonacelnike. Nije lako Vučić je od Srbije napravio ludnicu.

Milo

Vlast je vlast,ne ispusta se lako!

Super

Sta to bese solidarnost..? pa još društvena...izgleda da više ne postoji osim u udžbenicima sociologije...*

Dusan

Opozicija je ionako bojkovala do sad lokal

Laki

Sta bi. Ko je sada bot. Ovi bar dobijali sendvice a vi.

Darko

Nema od bojkota ništa ljudi, džabe se ložite. Suviše je jaka želja za vlašću...

Neko iz mase

Odluka je izuzetno teška ali pravedna! Po mom mišljenju ne sme se dozvoliti da poslednji slobodni resursi padnu pod okupaciju. Mora postojati uporište iz kog će se delovati. A sad što je opozija nemoćna i nesposobna da animira narod i ponudi nešto bolje jer u suštini ništa nema od ideja niti ima podršku zapada a bogme izgleda da se boji da preuzme vlast jer vruć krompir je i dalje na vatri i kuva se (Kosovo). Opozicija čeka da se taj krompir skloni a najbolje je sve te negativne zasluge pripisati ovoj nesposobnoj vlasti i onda tek preuzeti jer tada će vlast biti totalno poražena. Nažalost ni opozicija se ne može pohvaliti kvalitenim ljudima a i očigledno je bahata i bez ambicija jer ne želi da se potrudi oko birača već bira bojkot. U suštini i opoziciji i poziciji odgovara bojkot. Kratko i jasno. I da se razumemo ovo je napisao jedan istinski demokrata koji je razocaran i kvazi demokratama opozicije i ovih nesposobnih evropejaca naprednjaka odnosno nazadnjaka.

Doktor

Dokazao je da mu je vlast najvažnija... BOJKOT Zelenović, nedostojan je značajnijeg položaja u budućnosti!!!

Takozvani Vlaja

A vama koji glasate za SNS nije do vlasti, nego eto, "obećali ste deci..."

Zemljanin

Vlast je mila , ma kakva bila.

Vaske

Ostavite se bojkota,nego ubedite narod da masovno izađe na izbor i danapokon imamo uvid koliko je kome pripalo glasova. Molim opštinske odbore DS u Beogradu da donesu odluku o izlasku na izbora,da pokrenu incijativu za smenu mlitavog Lutovca i da konačno se DS otrgne od Đilasa i malog Jeremića. Budite hrabri i uradite to za sebe da ne odete u prošlošt i da nas vaše pristalice ne razočarate.

Takozvani Vlaja

Ima smisla, da, ako bi izlaznost bila više od 70%, ova vlast bi izgubila. Ali ostaje i dalje pitanje: šta posle?

Dimitrijana

Imali smo vanredne izbore, predsednicke i sta se promenilo... evo jednog podatka da se u Srbiji ama bas nista ne menja pa cak ni broj glasaca jer na zadnjim izborima bio isti kao i 1992.godine.

MiRa

A jesi li proverio koliko građana će bojkotovati te tvoje izbore? Mislim da će ipak pobediti Sandokan!

Дејан

Мислим да је одлука Зеленовића погрешна. Нисам сигуран али на прошлим изборима, он је добио мало више од СНС-а. То значи да вероватно губи сада од СНС-а када се узме у обзир шта ће све Вучићеви фанатици урадити да победе. Дакле Зеленовић, ем нема шансе да победи, ем је овом својом одлуком показао да није достојан уговора са народом, па ће ги избацити и из Уједињеног ДС а и из СзС. Врло лоша процена.

Jedan Od

Neka je, samo hrabro. Mora ostati neko i slobodan u Srbiji, da može ostatak gradova da se ugleda na nekog. Šapčani su se upisali zlatnim slovima u istoriju Srbije, koliko god I šta god da su udba I vučić pokušavali posle poplava da urade.

Milan

Fotelja je dakle, najvažnija,. Prizeljkujem pobedu Sandokana i totalni krah Zelenog!

Gagi

Zelenović je budući predsednik Srbije!Živi bili pa videli i doživeli!!!!!!

Mimine

Sapcani su trazili od svog gradonacelnika da ih ne izda,i on ih je poslusao,sta sa svima vama nije ok,da li ste zaboravili sta je sloboda,i ziveti slobodno? Najveca tragedija u Srbiji je odgajena mrznja prema svakome ko misli drugacije...cela opozicija je napravila kardinalnu gresku sto nije trazila odvajanje lokalnih od republickih izbora,jer sad i nije vreme za republicke izbore,mislite i o tome...

Slobodan

Svaka čast....

Šetač

Izdaja. Nadam se da će da izgubi.

Peki

Sva podrska za Šabac i Paraćin. Bojkot za republičke!

Remus

Zelenovic je potpisao Ugovor sa narodom da bi ga jednostrano raskinuo. Mislim da to ne moze ici samo tako jednostrano...a sta ako Narod ne zeli da to prihvati? On zrtvuje celu srpsku opoziciju da bi uzivao u svome "Slobodnom" Sapcu. Kakav poklon za Vucica.

da primetim

Za republicke izbore dogovor se postuje.

Jedno pitanje :

A o kakvom poklonu je reč ? 1 od 5 miliona je uradio goru stvar pa se ništa nije dogodilo . Potpuno je jasno da u Šapcu i Paraćinu postoje izborni uslovi , osim toga glasaće za lokalnu vlast . Pitanje je kako bi neko od vedeta reagovao da je u sutuaciji Zelenovića ! Bastać npr. ne bi pobedio jer je i ovako imao koaliciju budi Bog s nama pa je ispao principijelan .

Dragan

Ja ne videh dogovor sa narodom ,gde je i ko dogovarao i sa kim ?Nek se jave oni koje su zvali na dogovor.Narod (SzS)=Naša deca (SNS).SzS nek čestita vučiću 14g vlasti.Tako su radili i 2012 podržavali bele listiće.

Blonde

Poklon ili početak konačnog poraza? Šta će Vučić da kaže, kako će da opravda masovnu izlaznost na lokalne i ogroman bojkot parlamentarnih izbora u Šapcu, ako se za parlamentarne ne opredeli više od 20% što je realno njihov maksimum? Može li to i nama nešto da znači, da nam ukaže na neki put? Da nas ohrabri?

Др

Који ,бре, уговор с народом!?? О чему ви то причате?Група фрустрираних политичара, пришуњала се протесту грађана, преузела га и скупљала пар потписа на улици и прогласила то уговором!?Ви мора да се шалите!?

Mare

@Blonde Sta je Blonde vise nije bojkotom do pobede? Sad je nesto drugacija? Preko noci? kako ono bese kada su deca iz 1 od 5 prozrela ovo sto sada rade pojedini politicari, kako ste ih onomad optuzivali da su pare primili. Ovaj nije primio pare nego nam je pokazao put? A taj put si kritikovala (blaga rec) pre samo mesec dana.... Kakvi ste vi ljudi.

Blonde

E, pa, Mare, ko god ti bio, živ i zdrav bio, ali Blonde pre mesec dana uopšte nije imala aplikaciju N1, kao ni bilo koju drugu, samo Twitter, ne pod ovim nickom, a ni tamo nisam komentarisala te devojke, već pratila situaciju i sklapala realnu sliku šta se radi. Ako si me slučajno pomešao sa nekim, ne zameram, ako ovo namerno radiš, opet ne zameram, na čast ti bilo.

Zemunac

@Blonde- Gospodjo , nikada sebi ne smete dozvoliti da Vam ovi i ovakvi pripadnici i simpatizeri vladajuće kaste drže moralne pridike. Ko nije za sebe nije ni za druge. Kako Vama , tako i g.Zelenoviću. Medjutim, sami ste krivi , tako da Vam je ovo za nauk. Zelenoviću isto. Pali ste im u očima. Okuražiće se. Sledeći put, pametnije sa manje emocija. Pozdrav.

Blonde

Hvala na savetu, no, jedine osobe kojima ne želim da padnem u očima su moja deca, familija, iskreni prijatelji, a za ove, ne marim što bi moji Banaćani rekli. Mogu oni da se kuraže do mile volje, ako nemaju "podlogu", a nemaju je- uzalud im. Bez emocija ne umem, ako nestanu one nestaću i ja, one me čine. I, ne brinite, ne sekiram se, naučila sam da se distanciram i sačuvam ovo malo preostalih nerava. Nadam se, da će i Zelenović uspeti, jer nazadnjaci "pucaju" ćorcima. To moraju svi da shvate. Srdačan pozdrav i Vama.

XY

Pobedite Vučića!

Blonde

Gospode Bože, koliko ostrašćenosti? Pa, 'ajde što je u pitanju ostrašćenost, ali defetizam i mirenje sa još četiri godine ne razumem, al' baš nikako. Ova odluka će imati smisla, ako na izbore izađe bar 80% Šapčana, ako masovno glasaju za lokalne, a odbiju da potpišu i uzmu listić za parlamentarne izbore, to može biti dokaz, kako Vučiću tako i ostatku Srbije, da je moguće, da treba ustati, da se treba pokrenuti, zašto da ne, možda posle tog dana i krenuti iz Šapca i ostalih gradova i opština put prestonice. Ima ona stara izreka, "nije kuća tesna ako deca nisu besna", to podrazumeva i slogu, naravno. Nije Vučić jak, nego smo mi neorganizovani i lenji da se za sebe izborimo.

Tako je !

Gospođo, uvek ste na pravom tragu !

E, Pa

Kaže poslovica volovi se vezu za rogove, a čovek za reč, iako nisam imala eksplicitan stav o izborima u te dve opštine, ipak sam mišljenja da ih je trebalo bojkotovati. Iskreno mi je žao Zelenovića, mnogo je obećavao kao političar, mnogo bi bio korisniji u nekoj budućoj republičkoj kombinaciji, a potrošiće se na neizvesnom lokalu. Čak iako pobedi ićiće to na Vučićevu vodenicu, biće da su eto izbori regularni, a ako izgubi teško će braniti takav debakl jer je svestan u kakav klinč ulazi. Možda, mada nisam pametna, smo im I to trebali prepustiti, a onda se snažno organizovati I krenuti u otpor, ovako samo gubimo energiju.

Tera

Zato BLonde kada izadjes i glasas na lokalu ti si podigla izlasnost bez obzira na to sto si bacila listic za republicko. Da li si ti ikada na izborima cula da se meri izlaznost na lokalu posebno?

Blonde

Naravno da se izlaznost određuje posebno, da se listić za republičke ne mora uzeti, niti potpisati. Previše puta sam bila u komisiji, ne možete me ubediti u suprotno, to znam.

biba

Citam komentare i cudim se nasoj neozbiljnosti.Zelenovic je doneo ispravnu odluku za svoj grad.I mi sto zivimo u uzurpiranim sredinama ,culi smo i znamo kako funkcionise lokalna vlast od ljudi koji tamo zive.Zaboravili smo kako izgleda normalno .stabilno i realno.Zat su i neki od komentara u duhu sveopsteg moralnog posrnuca srpskog naroda pod ovom i ovakvom vlascu..

Sima

ja se čudim vašem komentaru, koji je zapravo direktan primer moralnog posrnuća. Potpisao, pa prekršio ugovor. To je nemoralno, a ne kritika takvog čina. Možeš misliti, morao zbog svojih građana. I sad će biti oduvan na izborima.

Miki Sabac

Kakvu god odluku da je doneo bila bi pogresna ili za Sabac ili za Srbiju. Trebao je ranije da izrazi svoj stav o izborima na lokalu a ovako ispada da rec nije odrzao. Sada ostaje samo da svim silama i srcem izbori pobedu u Sapcu na lokalu a republicke obavezno bojkotovati i smanjiti stetu od ove odluke koliko je to moguce.

Ostoja

Podržavam BOJKOT izbora ali podržavam i Zelenovića u Šapcu. Šabac ne sme biti Vučićev.

Mile

Jedino ispravno resenje !

Max

Ne znam šta je ovde sporno, gradjani Šapca žele da se izadje na izbore na lokalu, oni slušaju volju naroda.

W W

Jer to Vučić ispitivao javno mnjenje, pa znate što narod želi. Da narod želi da izađe na izbore, ne bi bilo tolike histerije iz SNSa protiv onih koji su se izjasnili za bojkot izbora. Ne bi počeli sa pritiscima na glasače i pre raspisinih izbpra, skupljanja kapilarnih glasova...Boooooojkooooooot. Do konačne pobede.

Dzidzimidzi

Stvar je vrlo jednostavna! Da li cemo prepustiti Sabac mafijaskim falangama vodjenim Sandokanom i ostalim clanovima podzemlja koji jedva cekaju da se docepaju i "legitimne" vlasti?! E pa NECEMO! Jer smo videli kako to izgleda u mnogim drugim mestima! I zato ih podrzavam. Zelenovic i kompanija su jedini blok izmedju mafije i koliko toliko normalnog zivota u Sapcu! Svima koji ne misle tako i koji prizeljkuju SNS mafiju da dodju na vlast, zelim srecan put i da se odsele iz Sapca sto pre i sto dalje!

E, Pa

Samo pitam, zašto smo im predali Srbiju?

Simić

Mila fotelja...

ppp

Oduvace ih sns u Sapcu,to je sigurno.

Zbogom pameti..

Sreca pa sam otisao iz Srbije, jos samo da prestanem da pratim desavanja u Srbiji.....Covek se nada bice bolje, pa da se vrati nazad.. To su samo snovi!

seal

Putuj zemljače ali ne zaboravi nikada ko si!

Mile

Bice bolje, ali 3020 godine...

E, Pa

Eh vi ste baš optimists. Čemu žurba?

Толико о томе

Па престани. Ко те тера да пратиш. Само немој да тражиш право гласа у иностранству јер не треба да нам кроје судбину емигранти.

[e

Kupljen.

Tarabicka

Pa nije on bot da bude kupljen, nego pametan, pristojan i sposoban gradonacelnik, koji je sve ove godine uspesno odolevao skakavcima, uz punu podrsku sugradjana, koji su daleko pametniji od ostatka gradjana Srbije i znaju da prepoznaju sta je za njih dobro! Nisu oni krivi sto smo mi ostali lenji da preuzmemo sudbinu u svoje ruke, pa kad su izbori, mrzi nas da odsetamo do birackog mesta, ocekujuci da to drugi odrade za nas! A posle "kukamo"! Velika podrska od moje malenkosti, priznajem da sam malo ljubomorna na vas! 😉

Boro

Što više posmatram situaciju shvatam da svaki potez SZS ide na ruku Vučiću i počinjem da sumnjam da li su oni opozicija ili igrači režima.Pogledajte koliko su samo bogati lideri opozicije, mogu li oni da se stave u cipele običnog čoveka koji radi za 300€?? Kako god šta god ne vidim poentu u predavanju jednog od tri slobodna grada u Srbiji bez borbe. Na kraju krajeva sta predstavlja taj savez za Srbiju, 10% gradjana.

Baki25

Najsnazniju podrsku za ovu odluku dobice od botova SNS-a, pametnom dovoljno.

Фактор мира и стабилности

Добро нам дошли у Метлу!

Jovana

@Фактор мира и стабилности kakve veze ima Zelenović sa Metlom? Niste razumeli gradivo. Pogledajte veceras Utisak nedelje, ne Tviter!

Just_pink

Sami su se borili i izborili i prvi put (i pobedili!), legitimno je da sami odaberu na dalje svoju sudbinu. Postujem, podrzavam i nisam za "da komsiji crkne krava" (ta krava je upravo njihova sloboda). Ne osecam da su me izdali u bilo cemu, naprotiv, divim im se i zavidim! Imamo mi, na nesrecu, previse Sandokana, ali izgleda da nam debelo fali Zelenovica po Srbiji. Gledam na primer u svom gradu, znas koje neces, ali nema onih za koje bi dao glas. I ako se pojavi neko, to je iz neke od postojecih stranaka, oprljanog obraza i casti, dodje nam na isto. Mali su to gradovi, svi se znamo. Oni cistog obraza ne zele u taj kriminal od politike... I naravno, da nemamo za koga. Sapcani, izgleda da imaju. Prvi put su bili u pravu, zasluzili su da ih pustimo i ovaj put da sami odlucuju. I ako pogrese (nadam se da nece) , necemo im mi biti krivi, sigurno. Ali, ako pobede, necemo im mi biti zasluzni, vec oni sami!

Winwin

U pravu si. Meni je mnogo teško što će moj Vračar ostati i naredne 4 godine u rukama ovih.... Ne znam ni kako da ih nazovem a da ostanem pristojan. Realno, i da "bojkot ekipa" izađe na izbore ja bih ostao kod kuće jer zaista, nikad ni za koga od njih ne bih glasao. Oni su samo jadni naslednici onih koji su te stranke stvarali a kojih nažalost više nema. Nisu im ni do kolena.

Dragan

Možda i 14 g.Ne zabiravi da je Tadić se kandidovao treći put a imao bi i pravo na četvrti (promena ustava).

Ike

I treba.Šabčani gledajte sebe.Stbija je prodata !!!

Uciteljica

Pobedite u Sapcu, a onda trazite odcepljenje od Srbije !!! Samo napred !!!!

, Gordana baka

Dobra politička odluka gospodina Zelenovića . Bojim se da reagovanja u SzS nemaju političkog sluha i da od njih se ne može očekivati bilo koja politika sem "anti, protivna". Oni ne znaju gde su , pokušavaju da nametnu svoj politički autoritet , ali političaru kao što je Zelenović ne uspevaju . Dakle pali ste na ispitu. Ypolitike i demokratije svi Vi iz "Pisma sa narodom"i

Dragan

Oni umesto da rade na de centralizaciji rade na centralizaciji fa se za sve pita Beograd .

MENTALNO RAZGIBAVANJE

Svakog vikenda svi u Šabac !!!

Kodes

Šta god da je uradio ne može zadovoljiti sve. Mislim da je dobra odluka izaći na izbore u Sapcu.

Arsa

AKO JE ON NAJPAMETNIJI ONDA TESKO NAMA . VLAST NIJE NAJBITNIJA STVAR OLADI MALO MOMAK. B O J K O T !

Dragan

Sedenje kući je tebi pametno ?Ajd glasaj za SNS ti koji deliš narod na mi oni,koji suprotno misle su tebi glupaci.

Marko

Hahahaha,ma bojkot

Zeljan reda

Apsolutno podrzavam potez Zelenovica! Sabac treba da ostane slobodan grad. Republicke slobodno mozemo bojkotovati, ali mislim da se na lokalu mora boriti svim snagama! Zato se treba ugledati na Sapcane i osloboditi Beograd, Novi Sad, Nis i ostale vece gradove, jer tako se stvaraju uslovi za fer izbore. Kada nema kapilarnih glasova iz gradskih javnih preduzeca, teze se kradu republicki izbori, sa sve medijskim mrakom!

Greskaaaa

Samo bojkot

Breskvica

Nažalost, Zelenović je ovim pokazao da njegova politika nema nikakve veze sa ideologijom, već isključivo i samo sa čistim oportunizmom i interesom; ništa bolje od onog protiv čega se bori! Smešni su mi i ovi navodi o 20 000 hektara navodnjavanja, infrastrukture i slično...jer i on odlično zna da ne raspolaže budžetom koji mu je za to neophodan, te je samim tim ovo čista demagogija. Sve ovo, još jednom samo potvrđuje premisu: Vučić nema opoziciju u Srbiji.

Just_pink

jedino ako zivis u Sapcu mozes da tvrdis nesto ovako. Takodje, ne gledaju se samo obecanja, nego i sta je ta lokalna vlast radila i uradila sa svim pritiscima od strane drzave i mizernim budzetom. Ako i pored svega toga oni imaju rezultate, ne velike, ali ni male, mogu misliti sta bi tek napravili u normalnim uslovima! Ako Sabac veruje, ko sam ja (ili ti) da ne verujem?!?!

NN

ŠABAC JE JEDINI GRAD DEMOKRATIJE. PODRŽAVAM ZELENOVIČA DONEO JE PRAVU ODLUKU NE TREBA PREPUSTITI NAZADNJACIMA DEMOKRATSKI ŠABAC.

Dejan C

A sad bojkotovati i Zelenovica.BOJKOT✊

Posebni GM

Ljudi treba da shvate,kakva bi odmazda SNS-a bila ako Šabac dospe u njihove kandže?Razmislite samo kako bi prošli radnici i saradnici TV Šabac,jedne od slobodnih tv stanica pored N1,Nova S...?Bar će pokušajem odbrane tih ljudi ispasti čovek,a neizlaskom ih bukvalno predaje apsolutnom zlu!

Tarabicka

Tako je, odmazda bi bila veca nego u ostalim gradovima, jer su im dosad odolevali! Uostalom, ako je to razlog da Zelenovica izbace iz SZS, neka ga izbace, covek ima postovanje svojih sugradjana, a i velikog broja gradjana Srbije! Citam ovde komentare da je izdajnik, da je placenik SNS-a, pa mi stvarno nije jasno kako nekad funkcionisemo! Zelenovic je jedan od prvih koji je redovno isao da brani postene ljude Srbije u Evropi, nisam videla da je mnogo njih to radilo, a u svom gradu se pokazao kao retko postovan i voljen gradonacelnik! SRecno Sapcani!!!

Aleksandar Djurica

Iskreno bas me je razocarao. Nadam se da ce da procita komentar. Deluje mi pre svega kao uljudan I pametan covek, lepo je govorio, pristojan, mislim da je mogao da dostigne da bude covek za celu srbiju, ja ga razumem donekle za Sabac Ali morao je da shvati da je u pitanju cela Srbija, mozda je dobio Sabac Ali je izgubio celu Srbiju. Bar za mene ne bi za njega glasao jer se pokazao neprincipijelan ma kakav da je dogovor I razlozi. Npr sada cu biti potpuno ravnodusan za rezultate u Sapcu, cak uvek moze da se pomisli da mu vucic I prepusti Sabac, tako da opet I ako pobedi ja licno bicu nepoverljiv.

Dragan M

Ajmo u bojkot na izbore. Ludilo...

Dragan M

Hahahaahahaha

Dule BP

Podrzavam odluku Sapca.

Ljiljana

Naravno, bravo Zelenovicu, vi ste pelcer za sve gradove u Srbiji. Neka Vam je sa srecom!

es

Bice ubedljivo porazen od sns.

Dr Mr

Ne verujem u pobedu SNS u Sapcu. u Sapcu su izbori regularni, mediji su slobodni i nezavisni, Sapcani su uvek bili-Civijasi. Brojanje glasova nece vrsiti samo SNS.

Amin

Srećno! Nedamo Šabac naprednim Sandokanima!

Milan

Los potez, ovako i zvanicno gubi

ЂОКО СО ЕДНОТО ОКО

Волео бих да Зеленовић изгуби изборе, када неће да поштује одлуку већине.

"Slobodan"

gubi sigurno

Pogled

e moj Djoko, tebe bas nisu voleli kad si bio mali......

Guadalahara

Sto bi predali oslobodjenu teritoriju....

Dana

Slobodna teritorija u zarobljenoj drzavi. Imacete slobode koliko vam odredi glavni Sandokan.

Poniženi

Nije mi drago, ali ako su oni doneli takvu odluku na lokalu, verovatno znaju ljudi šta rade. Srećno vam bilo, a u slučaju da vas AV pokrade onda ste obrali zelen bostan. Samo BOJkot Srbiju spašava!

Sabac

Vidim ,najvise g. Zelenovica napadaju oni sto ne zive u Sapcu,oni iz zarobljenih gradova a zarobljeni su jer ste ocito poverovali Vucicu i glasali za njega! Mi mu nismo verovali od pocetka,kod nas nije pobedio ni na jednim izborima i to ga najvise boli! Zar treba da mu predamo grad na tacni kao vi ,sto ste glasali za njega ili ste mirno gledali kako potkupljuje poslanike i prekomponuje vlast bez izbora?! Kod nas mu to nije uspelo! Odakle mislite da opozicija deluje i da se cuje kad mi jedini imamo slobodne medije? Kad ste vec tako hrabri za tastaturom sto ne budete hrabri i dodjete u Sabac (ostrvo slobode) na dan izbora i da ga branite svojim prisustvom od crnih dzipova i batinasa?! Naeavno da smo za bojkot i bojkotovacemo republ. izbore ali za mene bi pravi bojkot bio da sve u zemlji stane ,gradjanska neposlusnost pa nek vodja vidi da dalje ne moze ovako!

Boca

Ne mogu da ti objasnjavam jer nece objaviti a i ovako ne objavljuju gomilu komentara. Bojkot nije cilj sam po sebi i niko nece Sabac dati nikakvom Sandokanu. Bojkot sluzi da pokaze koliko nas nece da igra kako on svira a odmah nakon izbora ce zapoceti ono cemu je bojkot prethodnica. Zato je bitno da se svi koji zele promene prikljuce bojkotu.

Za našu čiviju

Čovek je mnogo učinio za vas, Šapčani, nije lepo što ga neki ovako vređaju. Položaj u kom su se našli Šabac i on, ne svojom krivicom, takav je da kako god da postupi, nekima neće biti po volji. Nije on Aca Srbin da preti i ucenjuje.

yep

Neka, videce oni sta kako ce im biti kad SNS preuzme Sabac. Plakace ponovo za ovim covekom a tad ce biti kasno jer ce do tad da ih uniste u svakom smislu... Nema ovde spasa, nema kriticne mase da promene stvari. Klinci ne kontaju nista niti ih ista zanima dok god mogu da srede sebi gram spida za vikend. Ostatak omladine, ono malo sto valja, je vec otislo odavde... Nije vise ni bitno sta se desava...

Starogradjanka

Nadam se, iskreno, da ljudi u Sapcu, znaju šta im valja činiti. Odluka Zelenoviceva, je hrabra, ishod neizvestan. Šta znaci, ne izaći na izbore, tu tek može biti zloupotreba. Ne znam...očekujem opet poziv, za preminule roditelje, i moju decu, uredno odjavljenju, zemlje u kojima žive, ne dozvoljavaju dvojno drzavljanstvo. Ceracemo se mi još...

sasa

iako ne podrzavam izbore, tj glasanje, i na iste izaci necu, podrzavam odluku zelenovica!

nen

Dozivece debakl na izborima.

Just_pink

pogresan nick! Treba da stoji "baba Vanga"

Blagoje

Bravo, mudro, nema predaje oslobodjene teritorije, za divljenje!

Marko

haahaahhaah

Guta

Putuj bruko i ne misli na nas. Vec te vidim kao ministra kod ovog beogradskog Sandokana.

Leo

Bravo Zelenovicu

GordonF.

Šta posle Sandokanove pobede!?

mad mom

Po tebi, Sandokan pobedjuje samo ako Zelenovic izadje na izbore???

Mijatović od Dragojevca

Opština Šabac - ostrvo slobode. Ponosim se na moga dedu i ja sam od tih!

Bojkotom do slobode

Steta, bio je dobar kandidat za predsednicke izbore 2022. Ovako odlazi u politicku istoriju nakon aprilskih izbora.

Dule

Sramno

Zaklina

e Makijaveli😂😂😂

KD

Bravo, gospodine Zelenovicu!

general lee

Ништа лепше нисте господине Зеленовићу могли да учините за ВЛАДАОЦА, него што сте донели одлуку да изађете у Шапцу на локалне изборе. Значи у току дана да се под хитно све заборави шта сте претходних месеци говорили за предстојеће изборе. Све ваше радње и делање у оквиру СЗС више не важи, јер сте напрасно одлучили или вам се указало да је овај потез бољи. Који ЗЕЛЕНОВИЋ ЈЕ У ПРАВУ ,показаће време ! Мислим да и један и други ВИШЕ НИКАКАВ КРЕДИБИЛИТЕТ НЕМАЈУ.

istinoljub

Izborni uslovi u Sapcu i drugde nisu isti. U Sapcu je drugacije. Drugaciji su mediji, organizacija izbora, kontrola, odnos prema zaposlenima. Nema pritisaka i kapilarnih glasova.Ne moze se izvlaciti paralela sa republickim izborima. Niti treba napadati Zelenovica sto je pokusao da opste stanje izbornih uslova popravi , promeni. Kada to nije uspelo ostao mu je tezak izbor i dilema. Zelenovic treba da slusa volju Sapcana koji je smeju da se osecaju izdano, predano, ostavljeno. SzS pokazuje da mu je politika ispred interesa ljudi u Sapcu. Sabac moze pokazati da Vucic ne dobija izbore tamo gde ne kontrolise sve.

general lee

& istinoljub - врло добро примећено и чак одлична анализа. Само постоји један проблем, бар тако ја видим ово око наредних избора. Већу корист би Србија као целина имала да се избори БОЈКОТУЈУ , него што би појединачни случај нашкодио владајућем режиму. Свакако да Србију после ових избора, очекују прави ВАНРЕДНИ избори. То Вам гарантујем. Чак могући до краја ове године.

München 1971

Jako rizičan potez, puno se stavlja na kocku, a eventualni dobitak nema posebnu dodatnu vrednost jer su i do sada bili u Šapcu na vlasti. Znači nikakva značajnija promena na bolje uz rizik da se upropasti i ono malo postignutog do sada. Bojim se da će scenario biti upravo onakav kakav mnogi ovde predviđaju. Vučićeve falange će se potruditi na sve načine da ih poraze, a biće im olakšano time da će deo opozicionih birača koji bi inače glasali za Zelenovića ovog puta ipak bojkotovati. Žao mi je zato što sam o Zelenoviću do sada imao jako lepo mišljenje i smatram ga izuzetno sposobnim čovekom, čak do mere da sam ga video kao lidera opozicije. U ovim okolnostima to sve na žalost pada u vodu. Kakav god da bude ishod izbora ovo će mu ipak biti mrlja za sva vremena.

Д.Међурово

Сада још само фали да СНС манипулацијама победи и тамо и да том победом трља нос онима који нису изашли на изборе.

Savez za Sekunde

a ko sumnja da neće pobediti SNS?

Gašpar

A do juce slusasmo kako je pokret 1 od 5 miliona izdao i prodao se vucicu i kako su studenti izmanipulisani .. a onomad kod Olje Beckovic ona lepa devojka iz pokreta je bas pomenula kako ce ovi izaci u Sapcu .. e omladino moja draga bezimo odavde dok mozemo nema ovde principa niti bilo cega. Pozdrav iz zarobljenog grada Nisa.

Didije

Bravo!

th

Jos jedna krtica.

Rastislav

Veliko BRAVO Samo hrabro Do pobede

Srbin

Ako je to odluka gradjana Sapca ja je podrzavam iako sam za opsti bojkot.Srecno!

Djole

Hitno izbaciti ga iz szs.

Amin

Srećno!

DEDA NS

Posle izbora šaljem g ZELENOVIĆU REJ ČALSA I NJEGOVU PESMU ....VREME PLAKANJA.

Klon

A sta mislis o tome da sada ostatak opozicije maximalno poidrzi Zelenovica i organizuje aktiviste da se suprotstave batinasima i dzipovima i tako pokusa obezbediti regularnost lokalnih izbora......

Ì

Pametno! Prvi korak ka isterivanju SNS-a sa vlasti pocinje na lokalu. Kamo srece da u svim gradovima donesu istu odluku! Ako je u Istanbulu uspela opozicija, sto ne bi i u Beogradu, Novom Sadu, Nisu i drugde?

Čule

Kakva je to poruka ostalima? Kada jedan od najaktivniji članova u grupi opzicionara, potpisnik sporazuma sa narodom, putnik u Brisel da objasni evroparlamentarcima potrebu za bojkotom na kraju zakuka za foteljom...zgaziće ga vučićevu uterivači demokratije i kome će onda da se žali? Narodu, njima, meni e pa neće moći.

Dzo

Zelenovic je zavrsena prica,idemo dalje.

Bezrepi Pele

Vidim da ste vi botovčine jedva dočekali ovu vest?Neka izađe,zašto da Šabac i dalje ne bude slobodan grad?Bitan je bojkot parlamenta Srbije i te dve stvari ne treba mešati jedno sa drugim.Vi botovi glasajte za zlo do sutra!

BalkanBoy

sta podrazumevas kada kazes "slobodan grad"? Slobodan od koga/cega? Jel vam to nesto pomoglo sto ste tzv.SLOBODNI? Imate bolji standard? Lepsu zivotnu sredinu..manje zagadjenje? Vasim sugradjanima nisu dizali akcize i porez? Nisu vasim penzionerima smanjivali (otimali) penzije? Vasa deca imaju dovoljno skola i vrtica? Zdravstvo besprekorno? Posla za sve? Ako je tako, u sta sumnjam, onda glasajte za tog vaseg Zelenovica...u suprotnom, sram vas bilo..pa makar i te vase nesvesti koja je vise nego ocigledna. BOJKOT! Na svim nivoima! Neka njima ostane sva vlast..koja sa sobom nosi i SVU ODGOVORNOST! BOJKOT!

istinoljub

Na penzije, akcize... Zelenovic ne moze da utice. Moze na gradsku kasu. Pa je trg u Sapcu duplo jeftiniji nego onaj u Beogradu. Ostane i za druge korisne projekte. Postrojenje za preradu otpadnih voda. Odnos prema zaposlenima na lokalnom nivou nije isti. Stanje u lokalnim medijima nije isto. O trosenju para se raspisuje referendum. Atmosfera je svakako drugacija, stanovnistvo relaksiranije. Treba li da im se oduzme i to? Da se jos vise iseljavaju odlaze? Sapcani treba da odluce. Neizlazak na izbore je u svakom slucaju predaja i gubitak.

Daca

Seti se Zelenovicu one table, na kojoj je pisalo bojkot,a ispred nje si se slikao, a sada izlazis na izbore. Kako se osecas, kada se pogledas u ogledalo? Fotelja rusi sve tvoje principe za koje si se pre nekoliko dana zalagao.

Ja: baka mila

BRAVO.. SAMO TAKO AKO SE IZDVOJITE GLASAM ZA VAS TO CE ONDA BUTI:"DA OVI ODU A ONI SE NE VRATE"

Penzioner

Izdaja

Zoran

Biće opsada Šapca crnim Đžipova.

Uroš

Mora da je bas udobna ta fotelja..

Čeda

Ako izgubi penzija.

Ljubo

Nazalost grdno ste pogresili gospodine Zelenovicu. Ovaj vas potez je samo vetar u ledja mafijaskoj vlasti u Srbiji.

Lefty

Apsolutno podržavam. I za Paraćin isto. A bojkot u ostatku Srbije

Žile

Ja molim onda i opoziciju u Nišu da izađe na lokalne izbore.Što da samo Šapčani imaju tu privilegiju..

Zoran

Pa Nislije su znale da se bore protiv Milosevica bili su glavni tad gde su sad nije valjda da im se ovaj jado svideo pa cute sta su cekali ovih osam godina sta im se to dogodilo .

Zeleni

Diskutabilno je da li odluka ispravna ili ne ali, u svakom slucaju, ako pobedi, odakle krece rusenje vlasti 2022.

Tako je !

Očigledno ima podatke da će pobediti!Ne vidim zašto bi ga trebalo osuđivati ? Jedino se bojim da će ovi ako ništa drugo napraviti haos i tako onemogućiti izbore u Šapcu ! Videćemo .

Alek

A ako izgubi,onda corak?

Zoran

NEMA KOD NJIH AKO ONI NE GUBE NIKAD .

Hana

Kako god okrenes Zelenovic je obesmislio bojkot,sto se tice Sapca postoje dva scenarija jedan dogovoren da ga sns pusti a drugi da izgubi ubedljivo.

Ja: baka mila

Bojkot je bio besmislen od početka

gh

Bravo,doziveces ubedljiv poraz od sns falangi.

Bisenija

Odlicno Zelenovicu. Tako se cuva svoj narod i teritorija! Bravo!

Nesha

PUNA PODRŠKA! BRAVO, SAMO HRABRO!

Sandokan

Bice velika pobeda ali SNS..

Sve mi smeta

Mora da je mnogo udobna ta fotelja.

Mila

Bravo. I muka mi je od komentara u kojima se samo ponavljaju fraze koje su izrekli opozicioni lideri. Isti ste kao i botovi, samo se pravdate time sto ste na "ispravnoj" strani. Ovaj covek razmislja svojom glavom.

Ha ha

On razmislja svojom glavom😂😂😂

Dikan

1. Mogao je pre pola godine da kaže makar da ozbiljno razmišlja da ide na izbore. Umesto toga, pričao je da je bojkot kompletan. Nijednom rečju sve do pre par nedelja nije ni nagovestio da će izaći 2. SNS sad može sve snage da usredsredi na njega i Paraćin. Neće ga pustiti da pobedi, naprotiv. Biće to najveći praznik bezakonja posle rušenja u Savamali. 3. Deo ljudi neće izaći na gradske jer bojkotuju. Zelenović i sad teško može da pobedi, sve i da svi opozicioni orijentisani izađu, a neće dobar deo. Porazom Zeleni odlazi u političku istoriju, a neviđene krađe mu neće biti opravdanje. Bojkotaši će dobiti potvrdu da su bili u pravu, mada to i nije neka uteha. Zelenović se barem neće vaditi na nas koji nećemo da glasamo, a što će zdušno uraditi Živković, Vukadinović, SMS i ta ekipa kad ne pređu cenzus.

Pera

Od jednog drveta ne vidi sumu!

Dosta sa glupim komentarima - Majče, bravo!

Zelenović ima pravo da prekrši dogovoreno, potpisano. Ima pravo da bude čovek sa moralnim i karakternim osobinama koje želi da baštini. Ono što je pravo SzS jeste da takve osobine amputira iz svog sastava, ukoliko želi kredibilitet i uspeh u konačnom. Maja Gojković je pre dve nedelje eksplicitno navela u Skupštini - Zelenović ide na izbore, ja vam tvrdim i drugačije biti neće. Majče je to znala pre svih nas. Jer, znaju sa kim rade. Zelenović i onaj Petrović jesu na ovaj način zadali veliki, veliki udarac milionima Srba koji žele boljitak u životu. Zadali su ga zbog navodnih par desetina hiljada u Šapcu. Moralno? Pametno? A znaju da bez SzS nemaju ni promil šanse protiv "Sandokana" na izborima, koji, eto, "ledi krv u žilama Šapčana", pa je supermen Zelenović tu da ih spasi? Ne. Sve je lepo rekla Majče. Majče, bila si u pravu. Ispekla si politiku. Bravo, Majče.

slađa

Izgubićeš, a onda nema nazad, Zelenoviću.

Hoodie

Izabrao je fotelju umesto borbe za slobodnu državu i slobodne izbore na svim nivoima, kao najviseg cilja. Ova stranka se više ne moze smatrati opozicionom.

Hj

Ako misli da ce pobediti sns u Sapcu grdno se vara....ovo je kraj Zelenovica

Sanja

A da jednostavno, ovo prihvatimo. Oni su stvorili svoju oazu, što se za nas ostale ne može reći.

Luka

Znaci u Sabcu fer i pošteni uslovi ili šta?

Mileva

kaze se Sapcu !

Ovo je malo i moja zemlja

Kad nepismeni caruju!

Ivan

Zaigrao se Zelenović. Ne razume da je prvorođeni sa Sandokanom rešio da otme Šabac i sve će uraditi da tako bude, bez obzira na podršku birača koju Zelenović misli da ima. Izgubiće Šabac i to na kriminalnim izborima i biće legitimno... BOJKOT NA SVIM NIVOIMA JE JEDINA OPCIJA!

Nn

Samo da ti pojasnim izbore u Šapcu organizuje opštinska vlast.

Asabajlis

Šteta. Po mom mišljenju loša odluka koja će pomoći Vučiću da ostane na vlasti, jer unosi potpuno bespotrebne podele u naše redove. Trebalo je da pokažemo jedinstvo i svi stanemo ispred iste zajedničke odluke, umesto što se borimo za mrvice slobode koje Šapčani hoće da izbore igrajući po Vučićevim pravilima. Bojkot je upravo i trebalo da posluži tome da pokažemo i režimu i međunarodnoj zajednici koja ga podržava da na njihova pravila više ne pristajemo nikada i nigde.

Henri

U intereau gradjana... Hahahha.. Tuzno ali ocekivano..

SABAC

Izdajnik! Saradjuje sa sns odavno!

Kursula

Test za SzS. Ili ste savez ili niste? Pokažite da ste dovoljno zreli i ispratite gospodina napolje iz saveza. Nije mu tu pobedu majka u amanet ostavila. Napolje i svi u bojkot!

Momak

Sabacka civija....

Grigorije

Spremite se za batine i crne džipove bez tablica.

Klema

Neće ih biti. Mora sa nečim vladalac pred EU. Misija obavljena, Zelenović naseo. Napolje iz SzS!!! Šta čekaju Lutovac, Jeremić i Đilas? Leto možda? Odmah konferencija za medije i jasna nedvosmislena odluka - napolje! Bojkot!

Djura S.

Hrabar potez i hrabar covek bravooo

Djordje

Apsolutno ispravna odluka. Na svim ostalim nivoima BOJKOT!

Doktor

Bravooo!!!

Nikk

Šta će čovek. Neko bi rekao da je zbog fotelje. Ali nije. Njemu svakodnevno prilaze sugradjani i mole ga da ne izda grad, da izadje na izbore ...

Vranjanac

Nema viših ciljeva, samo vlast i privilegije

istinoljub

Koja je privilegija biti na Zelenovicevom mestu? Kontrolisan,prozivan, prisluskivan uz stalne pretnje, uskracivanje novca iz drzavne kase.

Sapcanin

Dokaz da je tesko odreci se fotelje. Bojkot gubi smisao. Sad kad vas dobije sns sta ces onda zeleni.... Bices, odnosno vec si smesan

Molim te?

Ako si ti šapčanin? Fotelja je izum sekte sns-a, a gradjani Šapca znaju šta rade valjda? Podrška!

Cuvar plaze u zimskom periodu

Strasno!! Nama nema spasa. Ko ce vise da veruje opoziciji? Ja se pitam koji su to ljudi i o cemu oni razmisljaju? Jasno da je taj zelenovic ne kosta nista, ali, da li je neko u toj opoziciji bio u stanju da ga pita kada su mesecima razgovarali (da li je nekom palo napamet). Da se odmah izjasni da li ce izbore bojkovati u celini ili da li ce postovati dogovorene stvari. Jos se on ujedinjuje sa DS-om? I sta je sad pokazao da je opozicija jedna velika NULL.

Strahinja

IZDAJA!!!

Chris Judd

Teška odluka, ali ispravna.

Pametni

Tako je, ajmo sabac

B

Adio. Sve što ste uradili do sada, uništili ste.

Lili 1947

ISPRAVNA ODLUKA. SPASITI SVE ŠTO JE MOGUĆE.

Rasss

loša odluka. Kratkovida, daje legimitet izborima

Tarabicka

[email protected] Ne daje nikakav legitimitet, to su lokalni izbori i nemaju veze sa republickim!

Alek Lopov

Sladja vlast od čokolade.

Bankar

Pametno.

Ukrštene reči

O, ne!

Das Boot

Kako god. Ja mislim da je ovo loše i sebično. U Srbiji 1000 Sandokana i 1000 Zelenovića i svi mogu da pobede. Ulepšao si Vučiću dan, godinu, deceniju.Bojkot!

Tarabicka

Oni su svog Sandokana vec pobedili, ko je nama kriv sto smo nasim Sandokanima dopustili da se ustolice?

Zoran

Lose mislis .

Slušaj bre Emanuele

Izbaciti ih iz SZS,koliko danas.

Svaki dan

Sramota

Zlatko

Tako je.

Srb

Uspesan bojkot

Branka

Svejedno...

Кики

.... треба очувати то семе “нормалног” у Србији

NN

Podnesi ostavku u stranci

Mare

Ne da fotelju, to ti je valjda jasno. Nisu u pitanju izborni uslovi već očuvanje gole vlasti!

Zoran

Ma kakva fotelja ljudi ne daju bagri svoj grad i svoju slobodu svoji na svome .

Penzioner

izdaja

Nn

On je predsednik te stranke.

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

BLOG UŽIVO: Rekordan broj preminulih u jednom danu, nove mere u Beogradu 03.07.2020.

03.07.2020.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Protest studenata i u Novom Sadu 03.07.2020.

03.07.2020.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Na Kosovu 114 novih slučaja koronavirusa, ozdravilo 117 osoba 03.07.2020.

03.07.2020.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Kon za Nova.rs: Nosićemo maske do proleća, često sam u sukobu mišljenja s vlašću 03.07.2020.

03.07.2020.  |  Vesti

Vesti

Vesti

HNV i DSHV pozvali na izlazak na izbore za Sabor Hrvatske 03.07.2020.

03.07.2020.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Istinomer tajmlajn: Šta sve neće Ana Brnabić? 03.07.2020.

03.07.2020.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Studentkinja iz Irske: Posle rasističkih uvreda doktorka mi je i lupala na vrata 03.07.2020.

03.07.2020.  |  Vesti

Vesti

Vesti

U Arilju zabranjeni kulturni i sportski događaji, najviše pet osoba na otvorenom 03.07.2020.

03.07.2020.  |  Vesti

loader