DJB: Saša Radulović dobio treći put Pink na sudu

DJB: Saša Radulović dobio treći put Pink na sudu

DJB: Saša Radulović dobio treći put Pink na sudu Izvor: N1

Pokret Dosta je bilo (DJB) saopštio je da je Viši sud u Beogradu presudio da Televizija Pink plati 90.000 dinara, sa kamatama i sudskim troškovima, njegovom predsedniku Saši Raduloviću zbog povrede ugleda i časti.

Kako su naveli, to je treća presuda koju je on dobio protiv te medijske kuće.

Kako se navodi u saopštenju, predmet spora bila je tvrdnja izneta u tekstu od 20. marta 2017. godine pod naslovom "Evo ko je kandidat za predsednika: Radulović ojadio gradane Srbije za 49 miliona".

"Sud je konstatovao da TV Pink nije proverio poreklo, tačnost, potpunost i istinitost informacija pre objavljivanja i presudio da nije smeo objavljivati neproverene tvrdnje za koje je na sudu utvrdjeno da su neistinite", navodi se u saopštenju.

DJB je ocenio da je ta televizija iznosila neistinite optužbe na račun Radulovića u jeku predizborne kampanje da bi ga diskreditovala u očima glasača, iako je sud utvrdio da on kao stečajni upravnik nije dobio 495 mesečnih novčanih naknada od 49 miliona dinara i da nije tačno da je sklapao ugovore o knjigovodstvenim poslovima sam sa sobom.

Taj pokret je ocenio da politička šteta koja je naneta DJB daleko prevazilazi iznos odštete koju presudjuje sud i da se takve stvari ne bi ponavljale ako bi sud medije koji namerno plasiraju neistine kažnjavao adekvatno.

Ovakva sudska praksa je direktan podsticaj za nastavak zloupotrebe medija u obračunu vlasti s opozicijom, dodaje se u saopštenju.

POVEZANE VESTI

Komentari (10)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

KiMi

Radulović, jedini ozbiljni lik u celoj priči. Bravo!

Istina

Smejurija od drzave, vlasti i medija

Gradjanin

Toooo Radule! Idemooo ljudi, svi u Bojkot!👍

* Sva polja su obavezna

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

PSG pozdravio najavu prištinskih vlasti o taksama 23:16 h

23:16 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Zbog sumnje na koronavirus u Srbiji testirano 25 osoba, svi nalazi negativni 23:07 h

23:07 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Na tribini Filozofskog fakulteta TV N1 uručena počasna "nacionalna frekvencija" 22:09 h

22:09 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Epidemiolozi o koronavirusu: Nema mesta panici, ali se treba dobro pripremiti 22:01 h

22:01 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Pronađen jedan od trojice osuđenika koji su pobegli iz KPZ Niš 21:57 h

21:57 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Insajder debata o zakonu o nestalim bebama, ponedeljak na TV N1 21:42 h

21:42 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Kurti: Kosovo ukida deo taksi, sve - ako Srbija ispuni dva uslova 21:30 h

21:30 h  |  Vesti

loader