Bez emisija dve TV u Crnoj Gori, Marić ne veruje da ga je "Đukanović zabranio"

Bez emisija dve TV u Crnoj Gori, Marić ne veruje da ga je "Đukanović zabranio"

Izvor: N1

Regulatorno telo za elektronske medije Srbije saopštilo je da odluka crnogorskog regulatora za elektronske medije da ukine određene sadržaje televizija Hepi i Pink M predstavlja otvoren vid cenzure i grubo kršenje Konvencije o prekograničnim televizijama. Savet Agencije za elektronske medije Crne Gore odgovara da je u tim emisijama "promoviše mržnja, netrpeljivost i diskriminacija prema pripadnicima crnogorske nacionalnosti". Televizije Pink i Happy odbacuju optužbe.

"Novo jutro" televizije Pink M, kao i emisije "Dobro jutro, Srbijo", "Posle ručka" i "Ćirilica" televizije Happy, gledaoci u Crnoj Gori neće moći da gledaju naredna tri meseca.

"Razlog za to je već u dužem vremenu emitovanje programa kojima se promoviše mržnja, netrpeljivost. Posebno mržnja i netrpeljivost prema Crnoj Gori kao državi i crnogorskoj naciji", kaže Ranko Vujović iz Agencije za elektronske medije Crne Gore.

Glavni i odgovorni urednik TV Happy Milomir Marić odbacuje navode crnogorske agencije.

"Ja poštujem Crnu Goru, u mojim emisijama je najstrože zabranjeno napadati Mila Đukanovića, čak sam bio na nekim listama agenture Mila Đukanovića u Beogradu, moja žena, ja kao crnogorski zet pomažem u toj tajnoj akciji, mene su pre jedno mesec dana ceo jedan dan u parlamentu napadali Milan Knežević, jedan od vođa DF, da sam prostitutka Mila Đukanovića, tako da ne mogu da verujem da je Đukanović mene zabranio", rekao je Marić.

Direktor i glavni odgovorni urednik Pinka Željko Mitrović tvrdi da je njegova televizija verodostojno prenosila događaje iz Crne Gore, a da mišljenja i komentare gostiju koji dolaze u studio neće cenzurisati.

"Kada u bilo kojoj zemlji na svetu na ulicama ima preko stotinu hiljada ljudi, to je vest i to je stvar koja je za polemiku i diskusiju, pa i kod nas na Pinku", poručio je Mitrović.

Glavni i odgovorni urednik agencije Beta Dragan Janjić kaže da regulator ima pravo da insistira na poštovanju zakonskih normi, kao i novinarskog kodeksa, ali da zabrana svakako nije dobra mera.

"Odluku crnogorskog REM-a mogu da dovedem u vezu sa političkim događanjima u Crnoj Gori. Sa demonstracijama i protestima. Ne vidim nikakvu promenu u uređivačkoj politici koja bi sada dovela do reakcije REM-a, a to ih nije motivisalo pre godinu dana ili dve", rekao je Janjić.

Crnogorski novinar i publicista Danilo Burzan takođe smatra da je odluka o zabrani mogla biti doneta i ranije. Ali, kaže i da je ispravna.

"Bio sam lično u prilici da mnoge od rečenih emisija sam pratim, da slušam mnoge pojedince koji su izricali tušta i tma reči da kažem uvreda i šovinističkih parola protiv Crne Gore...Uglavnom su to ljudi poreklom iz Crne Gore koji su veći Srbi od svih Srba iz Srbije", rekao je Burzan.

Udruženje novinara Srbije saopštava da je odluka crnogorskih vlasti o zabrani neprihvatljiva, jer se njome krše Evropska konvencija o prekograničnoj televiziji i direktiva o audio-vizuelnim medijskim uslugama.

Regulatorno telo za elektronske medije Srbije navodi da stavovi koji su u zabranjenim emisijama izrečeni svakako odudaraju od stavova zvanične Podgorice, ali da kada bi takva razlika bila dovoljan uzrok za zabranu sadržaja, "u Srbiji se ne bi emitovao čitav niz emisija".

POVEZANE VESTI

Komentari (54)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

dr

Maricu svaki drugi dan gost Seselj i ona moralna krpa Krstic. Sta ocekujete onda.

Čiča Avalski

Mariću, pređi na N1, da te vidi ceo svet !

Belogradjanin

Da smo pametni i mi to da ukinemo, te emisije su sramotne i dno dna od novinarstva...

* Sva polja su obavezna

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

Vučić: Da nije koronavirusa ovo bi bila najuspešnija godina u istoriji Srbije 13:40 h

13:40 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

DW: "Vladalac" i "Progon" - slika Srbije danas 13:32 h

13:32 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Đorđević: U Srbiji popisano 114.000 boraca od prve do treće kategorije 13:11 h

13:11 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Protest penzionera i bivših radnika PKB, blokiran saobraćaj oko Skupštine i RTS 12:59 h

12:59 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Istinomer tajmlajn: Premeštanje Beogradske autobuske stanice 12:57 h

12:57 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Građani se obraćaju Povereniku, tvrde da partije imaju njihove lične podatke 12:26 h

12:26 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Crkveni savet u SAD: Napadi izmišljotinama, Eparhije u SAD sastavni deo SPC 12:26 h

12:26 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Policija u Inđiji uhapsila muškarca zbog dečje pornografije 12:22 h

12:22 h  |  Vesti

loader