Informer "ekskluzivno" objavio fotografiju pogrešnog čoveka uz fotomontažu

Informer "ekskluzivno" objavio fotografiju pogrešnog čoveka uz fotomontažu

Izvor: N1

Režimski tabloid Informer na naslovnoj strani objavio je navodno ekskluzivna saznanja, objavljujući fotografiju pogrešnog čoveka i, uz to, fotografiju sa očiglednom fotomontažom.

Uz naslov "Ovaj Šiptar Ćosiću je dao 249 hiljada evra, stoji i fotografija, kako to Informer navodi Baškima Ulaja, vlasnika firme Gener 2 iz Tirane. Informer posebno ističe tetovaže na fotografiji, navodno Baškima Ulaja.

Jednostavnom internet pretragom, onom koja je dostupna svakom građaninu na pretreživaču Gugl, jasno je da je Informer obmanuo javnost i objavio fotografiju pogrešnog čoveka.

Naime, kada se pretražuje ime Baškima Ulaja, pojave se fotografije tog albanskog biznismena, koji se jasno vidi i to na pojedinim fotografijama uz albanskog premijera Edija Ramu, na otvaranju televizije A2, partnera CNN-a za Albaniju.

Međutim kada fotografiju koju je prvi objavio crnogorski opoziconi političar Nebojša Medojević, a danas preneo Informer, unesete u isti pretraživač, postaje jasno da se na toj fotografiji nalazi čovek koji se zove Erzen Brecani.

Reč je o bivšem albanskom policajcu, a očigledno je na nizu njegovih fotografija da taj čovek uopšte nema tetovaže koje ističe Informer, te da je reč o običnoj fotomontaži.

Podsetimo, sličnu aferu Informer je napravio objavivši navodne kompromitujuće fotografije hrvatske predsednice, pa se potom izvinjavao rečima "da je pogrešne fotografije porno glumice dobio od tajnih službi", kako se tada pravdao vlasnik i glavni urednik Vučićević.

Tada je izvinjenje od njega tražio i dobio predsednik Srbije Aleksandar Vučić.

Lažne fotografije Kašogijevog raskomadanog tela

To nije, međutim, jedini put da je Informer objavljivao lažne fotografije uz svoje tekstova. Naime, portal Raskrikavanje objavio je prošle godine da je taj tabloid objavio uznemirujuće fotografije raskomadanog tela tvrdeći da je u pitanju telo novinara Džamala Kašogija koji je nestao u konzulatu Saudijske Arabije u Istanbulu.

U međuvremenu je Informer vest obrisao sa sajta jer je utvrđeno da je reč o starim fotografijama tela najverovatnije pronađenog u egipatskom gradu Giza 2017. godine.

U tekstu nije objašnjeno kako su dobili fotografije, ali se na njima navodi da su iz turskih medija. Nejasno je, pre svega, zašto je Informer uopšte tvrdio, a drugi mediji naseli da je u pitanju svetska ekskluziva ako su već fotografije objavljene u turskim medijima.

Pretragom fotografija na internetu ipak se može videti da njih u turskim medijima nema, već da je u pitanju raniji incident, odnosno da su objavljene fotografija nastale prošle godine u pojasu Gaze.

POVEZANE VESTI

Komentari (68)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

borat

249,99 :) Ćosić ko hipemarket! Nisam robot, ja sam robokap

valsodaR

Koliko "minusa" na komentarima!? I Vučić i Vučićević vredni za dvojicu!

Dusan

To nije novina niti tamo ima novinara...

* Sva polja su obavezna

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

BLOG UŽIVO: Redovi ispred Torlaka, manje od 200 novoobolelih u Srbiji 10.08.2020.

10.08.2020.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Prijava protiv sveštenstva zbog kršenja mera protiv korone u crkvi kraj Leskovca 10.08.2020.

10.08.2020.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Jeremić: Narodna stranka od danas nastupa samostalno 10.08.2020.

10.08.2020.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Dačić: U politici sam 30 godina, nije mi bilo bitno da li u vlasti ili opoziciji 10.08.2020.

10.08.2020.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Alavanja: Ministarstvo je moralo da zna da je Trajal uvezao opasan otpad 10.08.2020.

10.08.2020.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Još jedan protest ispred bolnice u Novom Pazaru 10.08.2020.

10.08.2020.  |  Vesti

Vesti

Vesti

RSE: SAD upozorile Srbiju na rizik koji nosi kupovina oružja iz Kine 10.08.2020.

10.08.2020.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Rasprava bivše i sadašnje vlasti - ko je kriv za narušavanje odnosa sa Bakuom 10.08.2020.

10.08.2020.  |  Vesti

loader