UNS: Medijima u vlasništvu Gašića i Radoice Milosavljevića 43.000 evra

UNS: Medijima u vlasništvu Gašića i Radoice Milosavljevića 43.000 evra

UNS: Medijima u vlasništvu Gašića i Radoice Milosavljevića 43.000 evra Izvor: Shutterstcok

Ministarstvo kulture i informisanja dodelilo je u prethodne dve godine kroz pojedinačna davanja više od pet miliona dinara, odnosno 43.000 evra medijima u vlasništvu supruge direktora BIA Bratislava Gašića i kruševačkog biznismena Radoice Milosavljevića, prenelo je Udruženje novinara Srbije (UNS).

Navodeći da pojedinačno davanje podrazumeva dodelu novca bez javnog konkursa i ocene komisije, a na osnovu odluke rukovodioca organa nadležnog za poslove javnog informisanja, UNS je preneo da se novac može dodeliti "samo za projekte koji nisu mogli biti planirani u vreme raspisivanja konkursa za projektno sufinansiranje medija".

"U rešenjima za pojedinačna davanja medijskim projektima, u koje je UNS imao uvid, navodi se da je ove i prošle godine firmi 'ADD production' iz Kruševca vlasnice Irene Gašić, za projekte pod nazivom 'Zaštitimo žene, zaustavimo nasilje' i 'Prirodne katastrofe-kako posle?' dodeljeno ukupno 1,5 miliona dinara", navodi se u saopštenju.

Podseća se da je Agencija za borbu protiv korupcije 2015. godine utvrdila da je Bratislav Gašić bio u sukobu interesa kada je kao gradonačelnik grada Kruševca 2013. i 2014. godine zaključio ugovore sa firmom "ADD production" čija je vlasnica njegova supruga, kao i društvom "BNZ Higijenic" čiji je suvlasnik njegov sin.

Udruženje je saopštilo i da su mediji u vlasništvu kruševačkog biznismena Radoice Milosavljevića - Televizija Leskovac, Sos kanal plus i Radio-televizija Pančevo, za dve godine kroz pojedinačna davanja, od Ministarstva kulture i informisanja dobili oko 2,8 miliona dinara.

"Ministarstvo kulture je Televiziji Leskovac, koju je Milosavljević kupio sredinom ove godine, za projekat pod nazivom 'Da mladi rade' dodelilo 800.000 dinara. Preduzeće Sos kanal plus i Radio-televizija Pančevo su prošle godine za projekte pod nazivom 'ONI DOLAZE!' i 'Bogatstvo multietičnosti-različiti, a isti' dobili ukupno oko dva miliona dinara", navodi se u saopštenju.

Dodaje se da su Radio-televiziji Pančevo, pošto je dobila novac od Ministarstva kulture, izrečene dve mere upozorenja od Saveta REM-a zbog uvreda upućenih novinaru portala Pančevo Si Ti Nenadu Živkoviću, kao i zbog tekstova na sajtu te televizije u kojima su navodi o "nestručnosti, nemoralnom i nezakonitom" postupanju predsednice Višeg suda iz Pančeva Stanke Simonović.

"Uprkos izrečenim merama REM-a, projekti Radio-televizije Pančevo dobijaju novac na medijskim konkursima, pa je tako ova medijska kuća u Pančevu direktno i preko produkcija dobila rekordnih 139.000 evra kao i regionalnu televizijsku dozvolu za pokrivanje u zoni Crveni Čot i to upravo od Regulatora", piše u saopštenju.

POVEZANE VESTI

Komentari (12)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

GeneSiS

Krem kruševačke kanalizacije!

Johny Walker

UNS je drzavno udruzenje novinara pa prema tome i takva odluka

Vagar

Sitnica!Onaj glavni toliko mazne za jedan minut.

* Sva polja su obavezna

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

Pucnjava na Bežanijskoj kosi, muškarac ubijen u automobilu 20:09 h

20:09 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Jovanović: Proćerdali milijarde, odgovornost za zagađenost prebacuju siromašnima 20:04 h

20:04 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Radna grupa Vlade Srbije: Strategija za zaštitu dece od nasilja u februaru 19:44 h

19:44 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Ispred Crkve Svetog Marka skup podrške vernicima SPC u Crnoj Gori 19:28 h

19:28 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Protest ispred Skupštine Beograda, građani zahtevaju mere u borbi sa zagađenjem 19:22 h

19:22 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Stanari tražili SBB, komunalni inspektor naložio uklanjanje zbog kućnog reda 19:19 h

19:19 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Stručnjaci o zagađenju: Odsumporavanje može da pomogne, ali ne i da reši problem 19:09 h

19:09 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Sud u Londonu se proglasio nenadležnim za tužbu za pedofiliju u SPC 18:51 h

18:51 h  |  Vesti

loader