SBB: Neistinito izveštavanje Informera, Pink nije bio cenzurisan na EON-u

SBB: Neistinito izveštavanje Informera, Pink nije bio cenzurisan na EON-u

SBB: Neistinito izveštavanje Informera, Pink nije bio cenzurisan na EON-u Izvor: N1

Kompanija United Grupa, u okviru koje posluje SBB, najoštrije protestuje zbog još jedne u nizu neistina koje tabloid "Informer" objavljuje o toj kompaniji, navodi se u saopštenju te kompanije.

U tekstu pod nazivom "Medijski mrak Srbije u režiji opozicije!" iznose se mnogobrojne neistine, poput skandalozne tvrdnje da tokom skupa "Budućnost Srbije" nije bilo moguće gledati televiziju Pink preko EON aplikacije, dodaje se.

"U tekstu koji liči na scenario iz nečije mašte, grubo se zloupotrebljava ime SBB i dovodi u vezu sa opozicijom i Draganom Đilasom koji nikada nije bio vlasnik ni jednog procenta kompanije. Kompanija SBB omogućava gledaocima preko svih svojih aplikacija najbolji mogući kvalitet programa, zbog čega smo kod publike i prepoznati kao najpoželjniji izbor. Nikada nismo cenzurisali ni jedan pogram", navodi se u saopštenju.

Kompanija dodaje da je jedini problem u isporuci programa preko EON aplikacije bio je moguć 18. aprila kada usluga mobilnog interneta MTS nije radila, što je Telekom i sam objavio. Predstavljanje kompanije United Grupa, u okviru koje posluju SBB i najslobodniji mediji po svim svetskim standardima, kao nekoga ko "ukida medijske slobode i zalaže se za medijski mrak" potpuno je zlonamerno.

"List Informer očigledno ima običaj da svojim izveštajima nanosi štetu pojedincima, kompanijama, a nedavno i građanima Srbije objavljujući tekst u kome su izrazili oduševljenje što je izgoreo deo katedrale Notr Dam. Kako se novinar koji je pisao ovaj neprofesionalan i neistinit tekst nije ni potpisao, iznosimo sumnju da je možda u pitanju isti autor koji je "slavu" već stekao izveštavajući o atmosferi sa odloženog koncerta Bili Ajdola na Kalemegdanu, uveravajući čitaoce da su atmosfera i svirka na koncertu bile nezaboravne, iako koncert nije održan zbog kiše", dodaje se.

Kompanija je dodala da svesna da u Infomeru mogu da se objave potpune neistine i izmišljeni događaji, poput optužbe da je SBB cenzurisao Pink, ovaj demanti piše po Zakonu o informisanju zbog gledalaca, kako ne bi bili dovedeni u zabludu.

"Neistine u režiji tabloida Informer imaju evidentno cilj da zavaraju javnost u Srbiji, ali istina se ne može potisnuti lažima i obmanama", zaključeno je u saopštenju.

SBB je deo United Grupe u okviru koje posluje i TV N1.

POVEZANE VESTI

Komentari (59)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Mudrinic

Ukinu li N1 bice masovnog otkaza kod ostalih Vucicevih medija. Ne smeju da vas taknu. Odmah im otkazujem i sudim se do Strazbura.

Pozdrav

Pink ne gledam.

lex speciallis

Imam SBB, da sam znao slikao bih, apsolutno svi Pinkovi kanali su bili kao i uvek na raspolaganju, pa i matični, koji je prenosio cirkus.

* Sva polja su obavezna

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

Savez za Srbiju neće učestvovati na narednim okruglim stolovima na FPN 19:36 h

19:36 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Parada ponosa u septembru, organizatori očekuju i "donosioce odluka" u šetnji 19:30 h

19:30 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Đorđević: Srpska pobeda na Ceru morala se dogoditi 19:15 h

19:15 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Putnička vozila na Batrovcima čekaju jedan sat 19:12 h

19:12 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Vesić: SNS će se uvek odazvati pozivu na okrugli sto, SzS pogrešno razumeo temu 19:11 h

19:11 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Nedeljkov: Uloga REM-a veoma značajna, za početak popuniti tri upražnjena mesta 18:34 h

18:34 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Predsednik Češke u septembru u poseti Srbiji 18:28 h

18:28 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Janjić: Problem medija ne može da se reši uoči izbora 18:23 h

18:23 h  |  Vesti

loader