NUNS i NDNV: Da li se TV O2 uključila u kampanju protiv slobodnih medija

NUNS i NDNV: Da li se TV O2 uključila u kampanju protiv slobodnih medija

NUNS i NDNV: Da li se TV O2 uključila u kampanju protiv slobodnih medija Izvor: Ilustracija

Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS) i Nezavisno društvo novinara Vojvodine (NDNV) najoštrije protestuju zbog odluke televizije O2 da svoju emisiju Fokus daju na raspolaganje Bogoljubu Pješčiću, čoveku koji je nedavno pretio direktoru programa N1 Jugoslavu Ćosiću i glavnom uredniku agencije Beta Draganu Janjiću, navodi se u saopštenju.

"Neprihvatljivo je da televizija sa nacionalnom frekvencijom omogući čoveku o čijim pretnjama dvojici uglednih novinara je obaveštena javnost i koga je tim povodom saslušala policija, da emisiju iskoristi za nastavak kampanje protiv Ćosića i Janjića iznoseći neargumentovane kritike i optužbe te da tako vrši javni pritisak na te dve medijske kuće", navode NUNS i NDNV u saopštenju.

NUNS i NDNV podsećaju da je nezadovoljstvo uređivačkom politikom pravo svakog građanina, da za izražavanje tog nezadovoljstva postoje razni mehanizmi, od Saveta za štampu kao samoregulatornog tela do Regulatornog tela za elektronske medija. Međutim, kako se navodi, to nezadovoljstvo ne sme i ne može biti inspiracija i opravdanje za otvorene pritiske, pretnje i zastrašivanje novinara i medija.

"Sve što je taj čovek izgovorio je neistina", izjavio je direktor N1 Jugoslav Ćosić za agenciju FoNet posle emisije, reagujući na tvrdnje Pješčića da nije pretio ni njemu ni glavnom i odgovornom uredniku Bete Draganu Janjiću.

Prema Ćosićevim rečima, "imajući u vidu količinu laži koju je Pješčić izgovorio i način na koji ih kombinuje, jasno je da se ne radi o slučajnoj i individualnoj provokaciji, već da se radi o smišljenoj kampanji, posebno sada kada mu se za te laži otvara prostor na televizijama sa nacionalnom frekvencijom".

NUNS i NDNV podsećaju da je Pješčić krajem marta glavnom uredniku Bete Draganu Janjiću poslao preteću poruku: "Ako u subotu bude nereda, čini mi se da će Beta biti spaljena. Ništa strašno kao u RTS, demokratski izraženo nezadovoljstvo".

Samo dve sedmice ranije, Pješčić je pozvao telefonom Jugoslava Ćosića, u razgovoru se lažno se predstavio kao službenik Vlade SAD i pretio mu dovodeći N1 u vezu sa terorizmom.

POVEZANE VESTI

Komentari (10)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Iskusan Čovek

O2tv(bivša B92) i B92.net sam izbacio kako sa liste kanala,tako i kao Aplikaciju. O2tv je neka Vrsta Informer/Kurira sa nacionalnom frekvencijom a B92.net je portal za Širenje RUSKE PROPAGANDE.

Kapetan

Pa naravno,zato je i kupljena!!!!!

Sidji do reke

Da su meni dali 100M evra da kupim televizijsku kuću i ja bih ubacivao u program koga god odabere Ministarstvo Propagande, tj Informisanja. Jedina svrha O2 Prve b92 Studia B Pinka RTSa jeste da odvrati pažnju naroda od praznih novčanika, praznih želuca i praznih soba gde su nekad spavala deca (sad u A, D, GB, IRL...).

* Sva polja su obavezna

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

Vučić: Oni koje Priština traži nisu nikakve ubice, već srpski studenti 20:41 h

20:41 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Bocan Harčenko: Nikakve provokacije ne mogu da naštete odnosima Srbije i Rusije 20:06 h

20:06 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Beogradski mediji: Na snimku sa ruskim agentom je srpski potpukovnik Z.K. 19:48 h

19:48 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Decenijsko suđenje Valjevskom klanu, optuženi najavljuju žalbu sudu u Strazburu 19:42 h

19:42 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Zaštitnik građana zatražio da se preispita tarifa javnih izvršitelja 19:39 h

19:39 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Srpsko oružje i u Ukrajini, novinari NIN-a "stavljaju" Stefanovića na poligraf 19:24 h

19:24 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Milivojević: Vučić je rob rejtinga, moguće je da se Mali javno odrekne titule 19:22 h

19:22 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Emisija 360 stepeni: Analiza odluke Odbora o doktoratu Siniše Malog 19:18 h

19:18 h  |  Vesti

loader