UG: Telekom kao preprodavac programa RTS ne sme da diskriminiše dijasporu

UG: Telekom kao preprodavac programa RTS ne sme da diskriminiše dijasporu

UG: Telekom kao preprodavac programa RTS ne sme da diskriminiše dijasporu Izvor: Promo

United grupa je ocenila da Telekom Srbija kao preprodavac programa Radio televizije Srbije (RTS) ne sme da diskriminiše građane u dijaspori različitim cenama.

"Građanima u dijaspori se cenovnom politikom Telekoma uskraćuju pravo da u budućnosti gledaju programe javnog servisa", navodi United grupa u saopštenju.

Kako je istaknuto, Telekom je "različito procenio građane u dijaspori, tražeći za program RTS u nekoj zemlji 20 centi, a u nekoj drugoj čak 1,2 evra, a nisu odgovorili kojom su skalom merili - ko koliko vredi".

"Telekom obmanjuje javnost uveravajuću korisnike da je njihova cena od 1,2 evro 'korektna' i da United grupa zarađuje 15 evra po korisniku. Odbijaju opet da kažu jedinu istinu, a to je da za 15,9 evra preko NET TV gledaocima omogućavamo gledanje 200 televizijskih kanala i slušanje 200 radio stanica", navela je Junajted grupa.

Ocenjeno je da "preprodavac Telekom, koji prodaje programe RTS-a u dijaspori, a koje su već platili građani i država Srbija sa 90 miliona evra godišnje, tako diskriminiše gledaoce i ostavlja nekoliko stotina hiljada građana bez programa nacionalne televizije".

"Misija javnih servisa je da svim građanima pod jednakim uslovima omoguće da gledaju program iz matične zemlje i tako očuvaju svoj jezik, kulturu i običaje. Na tu misiju zaboravio je Telekom kada je uputio zahtev sa 20 puta višim cenama mesečno po korisniku", ukazala je United grupa.

Kako je navedeno, "koliko je cenovna politika Telekoma nekorektna prema dijaspori govori i podatak da BBC WORLD svoj program vesti naplaćuje jedan evrocent po korisniku, što znači da je Telekom odlučio da 120 puta skuplje od BBC WORLD programa preprodaje program srpskog javnog servisa, a i od ostalih javnih servisa cena Telekoma veća je za 20 do 40 puta".

"Svim javnim servisima u regionu i Evropi očigledno je najvažniji odnos prema gledaocima, jer su već donirani od države ili od građana putem pretplate, a podsećamo RTS se finansira i na jedan i drugi način. Zbog toga su birokratska obrazloženja Telekoma potpuno neutemeljana, jer smo već upozoravali javnost kakav će biti efekat saradnje između RTS i Telekoma", istakla je United grupa.

Istaknuto je da United grupa "beleži konstantan rast broja korisnika zahvaljujući superiornoj ponudi koja obuhvata najbolji informativni, filmski, serijski i sportski program".

Ta grupacija, u okviru koje posluju SBB, Telemach, United Media, Sport Klub, Nova TV i N1 TV, je navela da očekuje i u budućnosti još novih gledalaca, jer je nedavno tim televizije Nova S pojačala sa kultnim i najgledanijim emisijama "Utisak nedelje" i "Veče sa Ivanom Ivanovićem".

Najavljeno je da će United grupa "nastaviti da se pravnim sredstvima bori protiv diskriminacije građana koji žive u inostranstvu, jer smatramo da je naša obaveza da obezbedimo nacionalni program svim gledaocima u dijaspori po fer uslovima, jer je taj program već plaćen novcem građana Srbije".

Kompanija Telekom Srbija juče je saopštila da "RTS nije odlučio da prava distribucije svog programa proda Telekomu, već je Telekom pobedio na javnom pozivu, na koji se SBB nije ni prijavio, pa je upitno ko želi, a ko ne želi da distribuira program Javnog servisa".

Telekom je naveo da je cena od 1,2 evra formirana za distribuciju RTS-ovih programa tržišna, jer vlasnici prava i mnogo manje gledanih kanala naplaćuju slično ili više za distribuciju svojih programa.

POVEZANE VESTI

Komentari (18)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Pavle

Narod da može 1000 puta bi vam više naplatio

geras

greška u naslovu . telekom ne bi smeo , a ne ne sme da preprodaje itd. ali , u ovoj razvaljenoj i od jedne sekte okupiranoj državi sve je moguće . i mnogo gore stvari od negledanja jaDnog servisa . zapravo, svi ovi ljudi koji su onemogućeni da ga gledaju su na dvostrukom dobitku . čuvaju psihu i ne plaćaju sns-ovo propagandno glasilo .

Sima

I bolje da ne gledaju RTS, ništa novo neće videti od kada su napustili zemlju.

* Sva polja su obavezna

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

Stojanović: Aktivnosti vlasti banalne i besmislene, na granici dobrog ukusa 09:37 h

09:37 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Olenik: Uslovi jesu loši, ali ne toliko da se bojkotuju izbori 09:12 h

09:12 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Kantrimen: Vlada SAD prati aktivnosti Tešića više od 20 godina 08:07 h

08:07 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Handke proglašen personom non grata i na Kosovu 07:23 h

07:23 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Fajon i Bilčik: Vlast u Srbiji nije ispunila većinu obaveza u vezi sa izborima 07:05 h

07:05 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Emisija "360 stepeni" o obustavi rada poštara 11.12.2019.

11.12.2019.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Vesli Klark: Razumem animozitet prema NATO-u, ali interesi Srbije su na Zapadu 11.12.2019.

11.12.2019.  |  Vesti

loader