Transparentnost: Televizije emitovanjem spota SNS-a prekršile zakon

Transparentnost: Televizije emitovanjem spota SNS-a prekršile zakon

Transparentnost: Televizije emitovanjem spota SNS-a prekršile zakon Izvor: SNS

Predstavnik organizacije Transparentnost Srbija Zlatko Minić izjavio je da je evidentno da su televizije koje su emitovale spot Srpske napredne stranke o opoziciji i protestima u Srbiji prekršile Zakon o elektronskim medijima zbog čega bi trebalo da reaguje Regulatorno telo (REM).

U izjavi agenciji Beta, Minić je rekao da je pitanje i ko je platio njegovo emitovanje.  

Minić je kazao da je po Zakonu o elektronskim medijima "pružalac medijske usluge, u odnosu na svoj programski sadržaj, u skladu sa svojom programskom koncepcijom", dužan da "poštuje zabranu političkog oglašavanja van predizborne kampanje, a u toku predizborne kampanje da registrovanim političkim strankama, koalicijama i kandidatima obezbedi zastupljenost bez diskriminacije".  

"Postavlja se pitanje ko je platio emitovanje spota", kazao je Minić i dodao da ako je emitovanje platila Srpska napredna stranka onda je pitanje da li se to korišćenje sredstava može obuhvatiti članom 19 Zakona o finansiranju političkih aktivnosti.  

Inače, član 19, koji se odnosi na korišćenje sredstava za finansiranje redovnog rada glasi: "Sredstva za finansiranje redovnog rada političkih subjekata koriste se za funkcionisanje i propagiranje ideje političkog subjekta i podrazumevaju: rad sa biračima i članstvom, troškove prevoza i održavanja skupova, troškove promocije, reklamnog materijala i publikacija, troškove istraživanja javnog mnjenja, obuke, međunarodnu saradnju, troškove zarada i naknada zaposlenih, komunalne troškove, kao i troškove za druge slične aktivnosti".  

"Dakle, ako je to platio SNS onda znači da je pitanje da li je to pravilno trošenje sredstava za finansiranje redovnog rada", rekao je Minić.  

Srpska napredna stranka objavila je u subotu uveče na svom sajtu, zvaničnim nalozima na društvenim mrežama, kao i na Jutjubu spot u kojem se ismevaju lideri opozicije Dragan Đilas i Vuk Jeremić i građanski protesti širom Srbije.  

Lider Saveza za Srbiju Dragan Đilas izjavio je da je SNS preuzela televizije Prva i O2, a kao dokaz za to naveo je to što je na tim televizijama emitovan spot te stranke u kojem se vređaju lideri opozicije i građani koji protestuju.

POVEZANE VESTI

Komentari (21)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Mille

Napredno nema šta.

Vuk

Pa zakoni nevaže za sns !!!!!

MATRIX

Gde se emitovao spot?

* Sva polja su obavezna

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

Unuka Milunke Savić: Bila je patriota i zato nije otišla u Francusku 00:02 h

00:02 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

AFP: Vučić i Makron oprezno o vladavini prava i pritiscima na medije u Srbiji 15.07.2019.

15.07.2019.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Makron položio venac na Spomenik zahvalnosti Francuskoj na Kalemegdanu 15.07.2019.

15.07.2019.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Vulin: Vojna neutralnost daje rezultate, kupujemo oružje i na istoku i na zapadu 15.07.2019.

15.07.2019.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Zamenik člana Odbora za etiku Beogradskog univerziteta podneo ostavku zbog Malog 15.07.2019.

15.07.2019.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Bujoševiću produžen ugovor o radu, ostaje na čelu RTS-a do isteka mandata 15.07.2019.

15.07.2019.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Uhapšen zbog ubistva oca u Velikoj Moštanici 15.07.2019.

15.07.2019.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Makron na srpskom: Nikada nećemo zaboraviti ono što ste učinili za nas 15.07.2019.

15.07.2019.  |  Vesti

loader