Koji su sve mediji u Srbiji (bili) u vlasništvu političara

Koji su sve mediji u Srbiji (bili) u vlasništvu političara

Koji su sve mediji u Srbiji (bili) u vlasništvu političara Izvor: N1

U izveštaju Saveta za borbu protiv korupcije, brojni političari dovode se u vezu sa vlasništvom u medijima. "Sve im verujem. Smeta vam i kada vam kažem da im verujem, sve im verujem”, poručuje premijer Aleksandar Vučić.

U zagrljaju politike i ekonomske elite, ovako sutuaciju u medijima u Srbiji opisuje vođa tima za izradu izveštaja o medijima Saveta za borbu protiv korupcije Miroslava Milenović. Kao sistemske probleme koji parališu sistem informisanja ona navodi netransparentno medijsko vlasništvo i finansiranje, tabloidizaciju, cenzuru i autocenzuru.

Kod više od poliovine medija u Srbiji nije poznato ili je upitno ko je pravi vlasnik, pokazuje istraživanje Saveta. U onima u kojima su vlasnici poznati međutim ima i najbližih srodnika aktuelnih političara.

Tako je vlasnik televizije Plus iz Kruševca, preko firme Saco, aktuelni ministar odbrane Bratislav Gašić. U aprilu 2014. godine Gašić je preneo upravljačka prava na direktora Dejana Mladinovića. Sin Bratislava Gašića vlasnik je televizije Zona Plus iz Niša. Gašić danas nije želeo da daje izjave o ovoj temi.

Aktuelni ministar unutrašnjih poslova Nebojša Stefanović preko supruge je imao vlasnički udeo u firmi “Pravda plasman” koja je bila povezana sa dnevnim novinama Pravda, koje su ugašene 2012. godine

Vlasnici televizije Most iz Novog Sada su roditelji Dušana Bajatovića, potpredsednika SPS-a i direktora Srbijagasa. U izveštaju se navodi da je ovoj televiziji iz budžeta Pokrajine u protekle četiri godine prebačeno 8,6 miliona dinara. Izjavu Bajatavoića danas nismo uspeli da dobijemo.

Vlasnik Radija S sa nacionalnom frekvencijom, je majka Zorana Anđelkovića, bivšeg visokog funkiconera SPS-a. Anđelković nam je rekao da se iz politike povukao 2006. godine i da ne daje izjave.

Vlasnik televizije Palma plus je sin lidera Jedisntvene Srbije Dragana Markovića Palme.

U izveštaju Saveta navodi se i da je Telekomova kupovina četiri kanala Arena sport bila ekonomski štetna i da je to bila partijska odluka tadašnjeg državnog vrha. Ovaj posao Savet dovodi se u vezu sa bivšem gradonačelnikom Beograda Draganaom Đilasom, koji danas nije želeo da komentariše ove navode.

Opširnije u prilogu Đorđa Naskovića:

00:00

Izvor: N1info

Komentari (14)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

VRABAC

SRBIJA NEMA SVOJE MEDIJE SVIDELO VAM SE ILI NE .

Sukob interesa

Vlasnik magazina Ekonomist bio je Boža Đelić. Finansijskim mahinacijama ga je uništila Biljana Stepanović sa mesta direktora, sada vlasnica i osnivač Nove ekonomije...

Gledalac

Kad nemamo medije u Srbiji kako treba imamo bar N1 televiziju! Hvala N1 sto postojis :)

* Sva polja su obavezna

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

Zbog dojave o bombi evakuisano 130 putnika iz aviona na beogradskom aerodromu 11:51 h

11:51 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Ružičić: Trećina žena oštećena primenom Zakona o finansijskoj podršci porodici 11:35 h

11:35 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Poginuo pilot akrobatskog aviona koji se srušio nedaleko od aerodroma Ečka 10:37 h

10:37 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Đilas: Srbija je zemlja u kojoj pola Vlade ima lažne diplome 10:28 h

10:28 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Lalić: Makron preuzima inicijativu po pitanju Kosova, imaćemo neku vrstu Dejtona 10:01 h

10:01 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Žena ranjena u beogradskom naselju Zvezdara 09:10 h

09:10 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Riker: SAD spremne da se uključe u proces dijaloga Beograda i Prištine 08:15 h

08:15 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Đukanović: Suspendujem sve svoje aktivnosti u SNS 07:41 h

07:41 h  |  Vesti

loader