Đilas pisao Bujoševiću: Da li je RTS javni servis SNS?

Đilas pisao Bujoševiću: Da li je RTS javni servis SNS?

Đilas pisao Bujoševiću: Da li je RTS javni servis SNS? Izvor: Tanjug/Tanja Valič

Kandidat za gradonačelnika Beograda Dragan Đilas ocenio je da opozicije na Radio-televiziji Srbije (RTS) gotovo da i nema i upitao generalnog direktora RTS-a Dragana Bujoševića da li je ta televizija zaista javni servis građana ili servis vladajuće Srpske napredne stranke (SNS).

"Ja Vam to pitanje postavljam sada, zbunjen činjenicom da je u nedelju, u emisiji u kojoj je gost bio Aleksandar Vučić, predsednik Srbije, gotovo pola sata umesto njega govorio Aleksandar Vučić, predsednik SNS. Predsednik SNS-a je tom prilikom predstavio celu listu svoje stranke za Beograd. Prvog, drugu, trećeg, petog… Svakog pojedinačno. Predstavljanje liste SNS-a pratilo je i kritikovanje, omalovažavanje, podsmevanje svima nama koji nismo naprednjaci, a drznuli smo se da učestvujemo na tim izborima", naveo je Đilas.  

U otvorenom pismu koje je poslao Bujoševiću, on je naveo da je od direktora RTS-a očekivao da narednog dana pozove svakog od ljudi koji su javno rekli da će se kandidovati za gradonačelnika ili predsednika drugih stranaka koji će učestvovati na izborima i omogući im da, na istom mestu i u istom večernjem terminu, odgovore na lične prozivke.

"To se nije desilo, pa Vas još jednom pitam: da li je RTS javni servis građana Srbije ili servis SNS? Zašto građani Srbije treba svojim novcem da finansiraju bilten vladajuće stranke?", upitao je Đilas.  

On je dodao da je nastupila "potpuna vučićizacija" svih komercijalnih televizija sa nacionalnom frekvencijom, zbog čega odgovornost RTS-a postaje još veća.  

"Pred Vama je, gospodine Bujoševiću, jednostavan izbor. Ili ćete predstavnicima opozicionih organizacija omogućiti ravnopravne uslove u odnosu na vladajuću koaliciju i pokazati da je Javni servis u službi svih građana Srbije, ili ćete ostati upisani kao novinar koji je, pogazivši profesionalnu čast, pretvorio RTS u stranačku oglasnu stanicu", dodao je Đilas u pismu Bujoševiću.

POVEZANE VESTI

Komentari (106)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Pitanjac

Ovo nije pritisak na medije? Od kada nije na vlasti firme i države, koliko manje Đilasova ,,bivša'' firma sarađuje sa RTS-om? To bi bio prilično zanimljiv, indikativan i egzaktan podatak.. u suprotnom, ovo je krajnje licemerna izjava.

Goldina

Dobro pamtim, odgovorno tvrdim da su se na RTSu do dolaska Vucica, pojavljivali SVI politicari. Vucic, Nikolic , Dacic, manje "bombasta" imena Socijalista i Radikala i inih partija. Nisam Djilasov fan.

Djokica

Nije samo rts, tu jos pink, studio"B" idruge privatne tv. Opozicija nema pristupa. Ukinti finasiranje iz drzavne televizije od bednih gradjana.Neka kodiraju programe pa ko plati neka gleda.Ovako gradjani placaju da bi slusali lazi politicara

* Sva polja su obavezna

NAJČITANIJE

POPULARNO NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

Srpska lista, DPK i Samoopredeljenje na izborima za gradonačelnike 10:48 h

10:48 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Perović: Dubina moralnog pada je tolika da ne može brzo doći do promena 10:43 h

10:43 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Gosti N1: Novinari se ne osećaju bezbedno, vlast "podgreva" atmosferu nasilja 10:43 h

10:43 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Uhapšen radnik EPS-a, ugrađivao brojila bez prijavljivanja 10:23 h

10:23 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Milošević o mitingu u Beogradu: To je sve samo ne poziv na jedinstvo 09:17 h

09:17 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Skup "Budućnost Srbije" u Beogradu, zatvorene ulice oko Skupštine 09:11 h

09:11 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Dačić: Dvostruki suverenitet za Srbiju nije prihvatljivo rešenje 08:47 h

08:47 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Sunčano i toplije, temperatura do 21 stepen 07:05 h

07:05 h  |  Vesti

loader