Arežina: Sve im je prihvatljivo osim da me vrate na posao

Arežina: Sve im je prihvatljivo osim da me vrate na posao

U Radio-televiziji Vojvodine konfuzna situacija. Sud je smenjenog direktora programa Slobodana Arežinu vratio na posao, ali rukovodstvo tog javnog servisa mu ne dozvoljava da taj posao obavlja. Inače, presuda protiv Arežine doneta je poslednjih dana prošle godine.

Izvor: N1

Sudska presuda nedvosmisleno kaže – Slobodan Arežina nezakonito je smenjen i mora biti vraćen na mesto programskog direktora RTV. Međutim, kada je pokušao da uđe u svoju staru kancelariju, zaključio je stvari neće ići tako glatko.

"Više je nego jasno da je moja kancelarija zauzeta", izjavio je Arežina.

Na mesto direktora programa je, naime, istog dana kad je prvostepena presuda kojom se nalaže vraćanje Arežine doneta, postavljena Sonja Kokotović. Solomonsko rešenje generalnog direktora bilo je da njih dvoje zajednički obavljaju posao, što em nije u skladu sa Statutom javnog servisa, niti se, kaže Arežina, ta odluka na bilo koji način sprovodi.

"Mislim da je to, pre svega, jedna svesno urađena opstrukcija, u kojoj se jednim potezom narušava i princip pravne države i princip slobode medija i mislim da oni računaju da im je sve drugo prihvatljivo, osim toga da se ja pojavim na tom mestu i pokušam da program RTV-a dovedem u funkciju onoga što se podrazumeva pod javnim medijskim servisom", ocenio je smenjeni direktor RTV-a.

 Smena Arežine bila je prva u nizu brojnih kadrovskih promena u pokrajinskom javnom servisu, koje su predstavnici novinarskih udruženja označavali kao politički motivisanu čistku. U sindikatu „Nezavisnost“ poručuju – smena Arežine nezakonita je crno na belo, a posledično, i sve odluke nastale nakon nje.

"Svi ti ljudi su se negde nadali ovoj presudi i satisfakciji da ono što je protiv njih urađeno nije bilo po zakonu. I šta ćemo sad? Prosto, ne vidimo više razlog i ulogu postojanja ovakvog Upravog odbora ako se ponaša na ovakav način", izjavio je predsednik sindikata "Nezavisnost" RTV Darko Šper.

Da li Radio-televizija Vojvodine, izbegavanjem da postupi po sudskoj presudi krši zakon, kako je moguće da u direktorskoj fotelji sedi dvoje ljudi i kako će ubuduće izgledati organizacija rada ovog javnog servisa, samo su neka od pitanja koja smo želeli da postavimo rukovodstvu RTV-a.

Čovek koji drži sve odgovore u rukama je generalni direktor RTV-a Miodrag Koprivica. Međutim, on na naše poruke i pozive nije odgovarao.

Komentari (16)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Ivan

Ajde Canak izadji iz misije rupe i sad reci nesto ako smes.

hiperbola

Eto kako vlast postuje suske presude. Bravo vucicu, napred u diktaturu.

Dača

Gde je sada Čanak da brani RTV?

* Sva polja su obavezna

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

Vučić i Dačić razgovarali o saradnji i modalitetima izlaska na izbore 13:34 h

13:34 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Macura i Veselinović suprotno o cenzusu - potreban korak ili sredstvo za razdor 13:30 h

13:30 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Novi dan o MHE, gost i Tamara Spaić, uživo sa zatvaranja "Čistača" 13:17 h

13:17 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Analitičar: Vučić ne troši energiju na intelektualce, zna ko su njegovi birači 13:15 h

13:15 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Širom Srbije plivalo se za Bogojavljenski krst 13:10 h

13:10 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Stojanović: Brod Vučićeve vlasti dosegao maksimum i krenuće da pada 12:11 h

12:11 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Bogosavljević: Od 4,8 miliona birača u Srbiji glasaće najmanje polovina 11:51 h

11:51 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Tužilaštvo proverava sporne navode tvita Vesne Pešić 11:34 h

11:34 h  |  Vesti

loader