Pojedine televizijske stanice, pred prodaju, dobile milione

Pojedine televizijske stanice, pred prodaju, dobile milione

Pojedine televizijske stanice, pred prodaju, dobile milione Izvor: Freeimages

A šta je zapravo donela privatizacija medija i imali li privilegovanih među medijskim kućama koje su neposredno pre privatizacije od opštinskih i gradskih uprava dobile novac?

U nekim gradovima konkursi za projektno finansiranje nisu ni održani, ali su televizijskim stanicama, koje su kupili ljudi bliski vlasti, dodeljeni milioni.

Kruševački biznismen Radojica Milosavljević početkom nedelje kupio je TV Kruševac - za 14.000 evra, samo nekoliko sati kasnije Gradska komisija objavila je da mu zbog projektnog finansiranja daje oko - 17.500 evra.

"Nema sistema koji ne može da bude korumpiran, samo je stvar kako se ljudi postavljaju, ali to u svakom slučaju nije dobro.  Cifre pokazuju da možda nešto nije u redu, zato ćemo mi nastaviti da tražimo da budu nezavisne komisije", kaže Dragan Janjić iz NUNS-a.

Darežljivost gradskog veća Radojici Milosavljeviću ide na ruku i tamo gde konkurs o projektnom finansiranju nije ni održan.

Televiziji Kragujevac uplaćeno je 30 miliona dinara, pored već uplaćenih 44 miliona, neposredno pre nego je Milosavljević postao kupac.

"Mi nismo privatizovanoj, već našoj gradskoj televiziji Kragujevac prosledili 30 miliona, budući da su rokovi za privatizaciju s kraja juna pomereni na kraj okrobra, i bilo je neophodno obezbediti sredstva kako bi javno preduzeće Televizije Kragujevac funkcionisala u ta dva tri meseca", kaže Boris Kovačević, član Gradskog Veća Kragujevca.

U UNS-u kažu da je finansiranje medija puno nelogičnosti, a da će sistem postati bolji samo uz više transparentnosti.

"U Kragujevcu je lokalna vlast uvek pomagala tu stanicu. Pitanje je da li je više ova vlast pomogla Radojicu, ili je prošla upropastila televiziju. Naša osnovna primedba je bila da nije samo važno da se zna šta vam srpska država daje kao mediju, mi smo smatrali da mora da se zna i šta strane države, Evropska unija daju, kaže Ljiljana Smajlović.

Privatizovano je 35 opštinskih i državnih medija. A biznismen Radojica Milosavljević postao je vlasnik šest televizija i jednog centra za informisanje.

Više u prilogu Jelene Zorić:

00:00

Izvor: N1

Komentari (9)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

veliki TV brat

pare su stigle isključivo iz 1-2 izvora, uglavnom gašićevim aliasima iz stranke. našlo se para u stranci, i brzo 'rasprodalo' .

kakav mrak

ništa o tome što se onaj ko je kupio gradsku Nišku televiziju prethodno lepo nafilovao budžetskim paricama pa je baja između ostalog i mojim novcem, a nikada mu ne bih ništa poklonila, postao vlasnik gradske televizije.

glupavi gradjanin

Zar nije bio cilj ove vlasti fa mediji budu privatni.Sada jesu.Pisati o njima nije nista drugo do besplatne reklame.

* Sva polja su obavezna

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

Đilas: Biće vraćeni svi nacionalni resursi koje je vlast rasprodala 22:18 h

22:18 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Protest "Pravda za Tamaru" u Kruševcu povodom smrti trudnice 21:43 h

21:43 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Sud u Prištini izdao lokalnu poternicu za Milanom Radoičićem 20:49 h

20:49 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Oliver Mlakar otkrio spomenik Mići Orloviću ispred RTS-a 20:22 h

20:22 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Zbog pritužbi zatvorenika zaštitnik građana posetio zatvore u Nišu i Pirotu 20:10 h

20:10 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Saobraćajni kolaps na putu Beograd-Obrenovac zbog uključenja na novi autoput 19:50 h

19:50 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Zahuktava se predizborna kampanja na Kosovu, formirane prve koalicije 19:18 h

19:18 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

U Novom danu o odlascima ljudi iz regiona, gost i Viktor Marković 18:59 h

18:59 h  |  Vesti

loader