Ograničeno reemitovanje četiri emisije TV Happy i Pinka u Crnoj Gori

Ograničeno reemitovanje četiri emisije TV Happy i Pinka u Crnoj Gori

Ograničeno reemitovanje četiri emisije TV Happy i Pinka u Crnoj Gori Izvor: Shutterstock

Savet Agencije za elektronske medije (SAEM) Crne Gore doneo je odluku da na tri meseca ograniči reemitovanje pojedinih programskih sadržaja koji se emituju u okviru televizijskih programa TV Happy i TV Pink M iz Srbije.

Razlog za ovu odluku su programi u kojima se promoviše mržnja, netrpeljivost i diskriminacija prema pripadnicima crnogorske nacionalnosti, ističe se u saopštenju SAEM, a prenosi RTCG.

"Ceneći da se radi o pitanju od javnog interesa, čija zaštita zahteva sprovođenje mera kojima će se suzbiti sporno izražavanje, SAEM je zaključio da je opravdano da se, na period od tri meseca, ograniči reemitovanje sledećih programskih sadržaja: 'Dobro jutro, Srbijo', 'Ćirilica' i 'Posle ručka' na televiziji TV Happy i 'Novo jutro' na televiziji 'TV Pink M'", navodi se u saopštenju SAEM.

"Imajući u vidu da se radi o kršenju standarda, na čije poštovanje su se obavezale i Crna Gora i Srbija, SAEM je zaključio da se navedenim programskim sadržajima podstiče na mržnju, netrpeljivost i diskriminaciju prema pripadnicima crnogorske nacionalnosti", navodi se u saopštenju.

SAEM ističe da je pri tome je korišćeno pogrdno, uvredljivo ili uznemiravajuće izražavanje koje podstiče intenzivne negativne emocije, iskazivanje neprijateljstva ili želju za diskriminacijom, kao i omalovažavanje ili obezvređivanje pripadnika crnogorske nacionalnosti, negiranjem njihovog nacionalnog identiteta.

Upozorava se da su učestalim emitovanjem, posebno naglašenim u periodu od kraja decembra 2019. godine, u okviru sadržaja različitih formi i žanrova, emiteri pokazali nameru da se spornim sadržajima utiče ne samo na osećanja i emocije osoba prema kojima su ovi neprihvatljivi sadržaji usmereni, već i da izazove reakciju prema njima, uključujući one koje mogu imati za posledicu (cilj) izazivanje ili podržavanje nasilja.

"Ne dovodeći u pitanje pravo svih emitera da informišu javnost o pitanjima od javnog interesa, emitovanim sadržajima se iz emisije u emisiju i skoro svakodnevno omogućava, podstiče i opravdava osećaj negiranja, neprihvatanja i animoziteta prema pripadnicima crnogorske nacionalnosti, čime je zloupotrebljeno pravo na slobodu izražavanja", zaključuju u SAEM.

POVEZANE VESTI

Komentari (22)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Stepa

Blago njima!

Šetačica

Jel i ono što je rekao dr Lončar?Ostavka!

Deki

Vidite kako se lako reši problem propagandnih lažovizija.

* Sva polja su obavezna

Najčitanije

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Region

Region

Dodik: Nije vreme za dolazak Đukanovića, dodatno bi ponizio srpski narod 08:15 h

08:15 h  |  Region

Region

Region

Mitropolija crnogorsko-primorska negira navode da duguje milione za porez 22.02.2020.

22.02.2020.  |  Region

Region

Region

Hrvatski konzul u Barseloni optužen za pranje novca, pokrenut postupak opoziva 22.02.2020.

22.02.2020.  |  Region

Region

Region

Članovima "Beogradskog sindikata" zabranjen ulazak u Crnu Goru 22.02.2020.

22.02.2020.  |  Region

Region

Region

Dodik odgovorio Palmeru: RS nastavlja da se bori za Ustavom garantovana prava 22.02.2020.

22.02.2020.  |  Region

Region

Region

Mugoša: Poreski dug Mitropolije crnogorsko-primorske milionski, kreće kontrola 22.02.2020.

22.02.2020.  |  Region

Region

Region

DW: Ranjeni crnogorski mafijaš prebačen u Tursku, nemačkoj vladi "laknulo" 22.02.2020.

22.02.2020.  |  Region

Region

Region

Đukanović: Protesti u CG su politički rat dva koncepta Zapadnog Balkana 21.02.2020.

21.02.2020.  |  Region

loader